* książki przeczytane w 2021 r. *
styczeń
1. Maja Lunde "Ostatni"
2. Ana Johns "Kobieta w białym kimonie"
3. Robert Beatty "Willa dziewczyna z lasu"
4. Walter Tevis "Gambit królowej"
luty
5. Omid Scobie, Carolyn Durand "Harry i Meghan. Chcemy być wolni"
6. Joanna Bator "Gorzko, gorzko"
7. Martin Waddell, Patrick Benson "Małe sówki"
8. Caroline de Maigret, Sophie Mas "Druga młodość , cóż z tego, że druga"
9. Marzena Rogalska "Czas tajemnic"
10. Annejet van der Zijl "Amerykańska księżniczka"
11. Katarzyna Czajka - Kominiarczuk "Seriale. Do następnego odcinka"
marzec
12. Christiane Dorion "Wynalazcy. Poznaj zwierzęta, które inspirują świat nauki"
13. Matt Alt "Czysty wymysł. Jak japońska popkultura podbiła świat"
14. Monika Drzazgowska "Szalej"
15. Beatrice Masini "Virginia Woolf"
16. George Orwell "1984"
17. Maja Lunde "Strażniczka Słońca"
18.Wini Moranville "Małe kobietki gotują. Przepisy na cały rok od Meg, Jo, Beth i Amy"
19. Agnieszka Elbanowska "Cześć i czołem!"
20. Katarzyna Grochola "Zjadacz czerni 8"
21. Radek Rak „Baśń o wężowym sercu albo wtóre słowo o Jakóbie Szeli"
22. Susanna Isern, Rocio Bonilla "Wielka księga superskarbów. To, co naprawdę się liczy”
23. Jacek Hołub "Niegrzeczne..."
24. Agata Romaniuk "Kocia Szajka"
kwiecień:
25. Marek Rybarczyk "Elżbieta, Filip, Diana i Meghan. Zmierzch świata Windsorów"
26. Caroline Bernard „Frida Khalo i kolory życia”
27. Jennifer Croft "Odeszło Zostało"
28. David Litchfield "Niedźwiedź, pianino, pies i skrzypce"
29. Cho Nam-Joo "Kim Jiyoung. Urodzona w 1982"
30. Katarzyna Pruszkowska "O Kaziku i misiu Słoniku”
31. Božidar Jezernik "Kawa"
maj:
32. Carlos Ruiz Zafón „Miasto z mgły”
33. Kamil janicki „Damy Władysława Jagiełły"
Dużo przeczytanych książek w tym roku.
OdpowiedzUsuń