* Wigilijne opowieści *


Smakowite historie na każdy dzień adwentu.




Jeśli lubicie i czytacie książki o tematyce świątecznej mam dla was kolejną ciekawą propozycję. „Wigilijne opowieści” to wyjątkowy zbiór opowiadań 12 polskich autorów, którzy poza swoją ciekawą prozą podzielili się z nami również popisowymi świątecznymi daniami. Nie wiem jak wy, ale ja na pewno wypróbuję barszcz czerwony Alka Rogozińskiego, ciasteczka orzechowe na pokrzepienie ducha Martyny Raduchowskiej, sernik budyniowy Magdaleny Majcher oraz babkę migdałową z białą czekoladą i cytrynowym lukrem Małgorzaty Oliwii Sobczak :-) Jeśli jesteście ciekawi, kto zginie otruty wigilijnym barszczem, czyja paczka zaginie w paczkomacie, kto się nieszczęśliwie zakocha i do kogo zamiast Mikołaja przyjdzie diabeł lubiący dowcipy, zachęcam was do lektury. "Wigilijne opowieści" to zbiór ciepłych oraz refleksyjnych historii przy których będziecie się zarówno dobrze bawić, jak i ogromnie wzruszać. Wszystkie ciekawe i oryginalne. Każde z nich porusza w czytelniku zupełnie inne emocje, ale łączy je towarzyszący im cudowny klimat nadchodzących świąt. Nie są to jednak przesłodzone, lukrowane teksty. "Wigilijne opowieści" to proza intrygująca, nieoczywista, wyważona i słodko-gorzka. To opowiadania, do których chce się wracać.


"Wigilijne opowieści"

autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo W.A.B.
Wydanie I
2020 

moja ocena ksiażki 5/6
moja ocena okładki 5/6



Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu W.A.B. :-)

                                                      

Komentarze

  1. Nie czytałam, może kiedyś.. W tym roku postawiłam na klasykę i Opowieść Wigilijną Dickensa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Opowieść wigilijną" mam zamiar przypomnieć sobie na najbliższym weekendzie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty