* Tola na biwaku *


Seria "Tola" to ciepłe, rodzinne opowiadania dla wszystkich przedszkolaków. Wraz z 4-letnią Tolą wspólnie obserwujcie otaczający was świat i celebrujcie te (nie)zwykłe codzienne chwile!





Dzisiaj za oknem było tak pięknie i słonecznie, że z ogromną przyjemnością wróciłyśmy z Antosią do czytania naszej ukochanej Toli, która towarzyszyła nam podczas wakacyjnych wojaży. "Tola na biwaku" to kolejna odsłona cudownej serii o przygodach uroczej kilkulatki, którą pokochałyśmy całym serduchem już jakiś czas temu. Nie wiem czy już ją znacie, ale jeśli jeszcze nie, to koniecznie musicie to zmienić. Nas Tola urzekła swoją spontanicznością, ciekawością świata i cudowną umiejętnością celebrowania pięknych chwil. Ostatni tom o jej przygodach, jak sugeruje nam sam tytuł, przenosi nas na fantastyczny biwak. Moja Antosia po pierwszym przeczytaniu tych kilku uroczych opowiadań zapragnęła od razu pojechać pod namiot. Na biwaku bowiem można biegać po lesie, bujać się w hamaku, wieczorem przesiadywać przy ognisku, obserwować rozgwieżdżone niebo albo zasypiać w namiocie, słuchając szumu kropel deszczu spadających na namiot. Jednym słowem można się bawić rewelacyjnie i przeżyć niejedną przygodę :-) Te proste, naturalne i rodzinne opowiadania otulają nas swoim ciepłem i urzekają pastelowymi ilustracjami. Myślę, że zakochacie się w nich tak samo, jak my i będziecie często do nich wracać. Serdecznie polecam :-)


Reasumując: 
Cudowne, ciepłe i klimatyczne opowiadania o przygodach uroczej kilkulatki :-) 

moje wrażenia: pełne zauroczenie
czytelnik: każdy przedszkolak
ozdoba biblioteczki: urocza
objętość: niewielka
wiek czytelnika: 4-5 lat







"Tola na biwaku" 

autor: Anna Włodarkiewicz
ilustracje: Ola Krzanowska
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydanie I
Warszawa 2020

moja ocena książki 6/6
moja ocena okładki 6/6
moja ocena ilustracji 6/6



Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) 



 

Komentarze

  1. Mój siostrzeniec na pewno polubił by tę książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się Twojej córci. Sama nigdy nie byłam na biwaku pod namiotem, a już jako mała dziewczynka marzyłam o tym. :) Sympatyczna książeczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczna. Taka ciepła, pogodna i niebywale klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty