* Trefliki poznają warzywa i owoce *


Chcesz bawić i uczyć się z nami? 


"Trefliki poznają. Warzywa i owoce" to kolejna ciekawa układanka edukacyjna dla najmłodszych. Dzięki niej nasze maluchy będą mogły poznać warzywa i owoce, ale także wzbogacą swoje słownictwo i rozwiną logiczne myślenie, koncentrację oraz spostrzegawczość. Tak wiele w tak małym pudełku ;-) Jeśli lubicie gry, które rozwijają i uczą oraz jesteście fanami Rodziny Treflików, to będzie dla was idealny wybór. "Trefliki poznają. Warzywa i owoce" to kilka gier zamkniętych w jednym pudełku. Myślę, że bardzo szybko wybierzecie swoją ulubioną. My lubimy grać w zgaduj - zgadule, memos, witaminowe zbiory albo robić treflikową sałatkę :-) Mam nadzieję, że wasze maluchy będą zachwycone tak jak moja Antosia :-) Polecam!

moja ocena gry 5/6
moja ocena grafiki 6/6



"Trefliki poznają: warzywa i owoce"
gra edukacyjna 
wiek graczy 4+
Trefl 


Za możliwość zapoznania się z grą dziękuję firmie Trefl :-) :-) 


Komentarze

  1. Myślę, że oprócz walorów edukacyjnych, ta gra może również zachęcić niejadki do polubienia warzyw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam w ten sposób, może dlatego, że nie mam w domu niejadka. Mam to szczęście, że moja córeczka uwielbia warzywa i owoce. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty