* Staś Pętelka. Dzielny pacjent *


Staś Pętelka to sympatyczny chłopiec, który przeżywa wiele sytuacji typowych dla kilkulatków ... oraz wiele całkiem nietypowych. Pomoże Twojemu dziecku oswoić się z tym, co nowe i nieznane. Poznajcie jego rodzinę i przyjaciół!





Jeśli lubicie spędzać czas, czytając swoim dzieciom różne bajki mam dla was kolejną świetną propozycję. "Staś Pętelka. Dzielny pacjent" to urocza i mądra opowieść dla dzieci w wieku 4+ Jej główny bohater to tytułowy Staś, niesforny kilkulatek, który cały czas empirycznie próbuje poznawać świat i bardzo często w ten sposób sprowadza na siebie różne kłopoty. Tak było również pewnego dnia na placu zabawa. Staś ze swoją koleżanką gotował przepyszną zupę z piasku i niestety postanowił jej spróbować. Skończyło się to oczywiście chorobą, bólem brzucha i wizytą u lekarza. "Staś Pętelka. Dzielny pacjent" to urocza opowieść, która oswaja nasze maluchy z gabinetem lekarskim i uczy, że nie wolno jeść innych rzeczy niż te, które przeznaczone są do jedzenia. Jej sympatycznego bohatera na pewno polubi każdy przedszkolak.  Bajecznie kolorowa będzie ozdobą każdej dziecięcej biblioteczki :-) 



moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 4/5 
moja ocena ilustracji 5/5






 Barbara Supeł "Staś pętelka. Dzielny pacjent"
książka dla dzieci w wieku 4+
ilustracje Agata Łuksza
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydanie I
Warszawa 2019


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-) 


Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty