*praktyczny kurs języka angielskiego*


... Mówisz na głos, powtarzasz poprawnie skonstruowane zdania, 
a jednocześnie podświadomie zapamiętujesz reguły, jakie rządzą budowaniem tych zdań."







 ... Praktyczny kurs języka angielskiego to książka, którą właściwie każdy powinien mieć w swojej biblioteczce ... jest to podręcznik do nauki chyba najbardziej uniwersalnego języka współczesnego świata ... uczy jak instynktownie i podświadomie w praktyczny sposób posługiwać się językiem angielskim ... to nowatorska i autorska metoda Beaty Pawlikowskiej ... zachęca ona swoich czytelników do systematycznej nauki, bo tylko wtedy uzyskamy swobodę i pewność siebie, które są tak istotne w nauce języka obcego ... bardzo ważne jest, aby przełamać barierę nieśmiałości i niepewności ... uczyłam się języka angielskiego ponad 10 lat i mimo wszystko takiej swobody mi brakowało ... a tu proszę kilkanaście dni z podręcznikiem znanej podróżniczki i już widzę postępy ... do tej pory suche reguły gramatyczne tylko mieszały mi w głowie ... za każdym razem zastanawiałam się jakiego mam użyć czasu i jakiej formy, żeby z kimś o czymś porozmawiać ... czułam przedziwną wewnętrzną blokadę, kiedy chciała rozpocząć konwersację w tym języku ...  ta książka odrzuca wkuwanie suchej gramatyki ... uczy natomiast mówienia gotowych, ciekawych zdań, które na pewno przydadzą się w praktyce ... do książki dołączona jest płyta ... i to chyba właśnie ona jest najważniejsza ... warto jej słuchać minimum 15 minut dziennie i powtarzać to, co się usłyszy ;-) ... bardzo ważne jest aby powtarzać usłyszane słowa, zwroty, wyrażenia i wreszcie zdania  na głos, ponieważ wtedy ćwiczymy równocześnie pamięć i podświadomość ... dużym plusem jest też forma nagrania ... pomiędzy słowem, wyrażeniem [...] zdaniem wypowiedzianym w języku polskim a słowem, wyrażeniem [...] zdaniem wypowiedzianym w języku angielskim jest na tyle przerwy, że można próbować swoich sił samodzielnie jeśli ktoś już kiedyś uczył się języka anielskiego ... ale jest to również książka dla tych wszystkich, którzy dopiero zaczynają przygodę z językiem angielskim i usłyszana cisza ich chwilowo przeraża ... obiecuję, że tylko chwilowo ;-)  ...  

"ĆWICZ CODZIENNIE. ĆWICZ MÓWIENIE NA GŁOS. Szybko odkryjesz jak niesamowicie łatwo jest nauczyć się języka, który wydawał się tak bardzo obcy, a teraz jest cudownie oswojony. Powodzenia!"




Beata Pawlikowska  "Praktyczny kurs języka angielskiego"
Wydawnictwo Edipresse Książki
Warszawa 2016
ISBN: 978-83-7945-416-7


moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5




Za egzemplarz recenzencki serdecznie dziękuję Wydawnictwu Edipresse Książki :-) :-) :-) 




Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to takiej książki jeszcze nie miałem, a języka angielskiego uczę się już kilka dobrych lat. Bardzo za to lubię czytać powieści angielskie https://www.jezykiobce.pl/s/146/powiesci-angielskie dzięki którym znacząco wzbogacam swoje słownictwo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również swego czasu uczyłam się trochę z tej książki i mogę powiedzieć, że jest całkiem niezła. Jednak chciałam aby dzieciaki rozpoczęły naukę w szkole językowej. Teraz chodzą na kurs https://lincoln.edu.pl/warszawa/jezyk-angielski/kurs-angielskiego-dla-mlodziezy/ i z tego co widzę to faktycznie im się to podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat nigdy nie próbowałam tak uczyć się języka angielskiego i zdecydowanie najlepiej nauka mi szła w szkole językowej. Właśnie dlatego również zamierzam otworzyć własną szkołę językową poprzez franczyzę w https://universe.earlystage.pl/franczyza i jestem zdania, że jest to bardzo dobry pomysł. Tym bardziej, że nauczanie dzieci i młodzieży jest bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem sama nauk języka angielskiego jest przede wszystkim przyjemna i warto się uczyć tego języka obcego. Jak nawet napisano na stronie https://mamanawypasie.pl/2020/07/nauka-jezyka-angielskiego.html to również warto jest wspierać dziecko przy nauce angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie nauka języka angielskiego jest bardzo przyjemna i moim zdaniem fajnie jest się cały czas doszkalać. Jak dla mnie także świetnie sprawdza się dostęp do https://universe.earlystage.pl/gr-access czyli potężnej bazy wiedzy z języka angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością korzystanie z takich książek jest bardzo fajnym rozwiązaniem i można się dzięki nim uczyć języka angielskiego. Jak ja jeszcze czytałam na stronie https://miniaturowa.pl/nauka-angielskiego-dla-dzieci-gdzie-sie-uczyc/ to właśnie warto jest wybrać dobre miejsce aby nasze dzieci mogły się uczyć angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. W ogóle sama nauka języka angielskiego jak dla mnie zawsze była czymś ważnym. teraz chcę, aby moje dzieci również zaczęły się go uczyć. Już nawet czytałam na stronie https://silesia24.pl/stopsmog/szczegoly/gdzie-w-katowicach-poslac-dziecko-na-lekcje-angielskiego-21614 gdzie w Katowicach można znaleźć dobrą szkołę językową dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że może Was także zainteresować taka opcja jak angielski w Lublinie: https://columbus.lublin.pl/. Ta szkoła językowa ma w ofercie bardzo wiele różnych kursów dla różnych grup wiekowych.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty