* naturalnie 2 *


Kontynuacja bestselerowego poradnika Agnieszki Cegielskiej, która w cyklu "Naturalnie" w programie "Dzień Dobry TVN" propaguje zdrowy styl życia. Z pasją zachęca w nim wszystkich, by właściwe się odżywiali i korzystali ze skarbów natury.  




"Naturalnie 2" to kontynuacja bestsellerowego poradnika, który stał się dla wielu z nas wspaniałym przewodnikiem po świecie skarbów natury. Nie wiem jak wy, ale ja za sprawą Agnieszki Cegielskiej odkryłam zbawienne i drogocenne właściwości roślin, które mamy na wyciągniecie ręki. To ona otworzyła mi oczy i nauczyła korzystać z tego, co mam w domu, w rodzinnym ogródku i zaprzyjaźnionym warzywniaku. Jeśli interesujecie się zdrowym odżywianiem oraz stylem życia bliżej natury to książka, którą musicie koniecznie przeczytać. Znajdziecie w niej odpowiedzi na wiele nurtujących was pytań. Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się: jak szybko i skutecznie się zrelaksować? co jest naturalnym antybiotykiem? dlaczego rozmaryn jest taki wartościowy? jak szybko i skutecznie pozbyć się przeziębienia? co doda nam energii? ten poradnik musi znaleźć się w waszej domowej biblioteczce. To zresztą tylko nieliczne zagadnienia poruszone w tej książce. "Naturalnie 2" to nieocenione źródło informacji. Dzięki temu poradnikowi nauczycie się bardziej dbać o swoje zdrowie i dowiecie się jak wiele skarbów macie w swoim domowym ogródku ;-) :-) Polecam serdecznie :-) 



moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 4/5


Agnieszka Cegielska "Naturalnie 2"
Wydawnictwo Burda 
2018


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Burda :-) :-) 


Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty