* Kalendarz 2020. Alicja w Krainie Czarów Lewisa Carrolla *


Szalenie, ale z klasą! Pozwól, by Kraina Czarów towarzyszyła Ci każdego dnia i na każdym kroku. Ekskluzywny, stworzony specjalnie dla fanów książki „Przygody Alicji w Krainie Czarów” kalendarz z oryginalnymi ilustracjami i cytatami z książki pomoże uporządkować Ci bieżące kwestie i przypomni o tym, o czym warto pamiętać. A gdy wszystkie terminy będą spięte, ciesz się niczym nieskrępowaną siłą wyobraźni!






Dzisiaj chciałabym napisać wam kilka słów o przecudownym kalendarzu, który na pewno spodoba się wszystkim fanom "Alicji w Krainie Czarów" :-) Jeśli uwielbiacie opowieść Lewisa Carolla tak samo jak ja, to na pewno z ogromną przyjemnością spędzicie nadchodzący rok z tym książkowym kalendarzem. Po pierwsze ma on przepiękną grafikę, nawiązującą oczywiście do "Alicji w Krainie Czarów", a po drugie ma mnóstwo niebywale fajnych i praktycznych rozwiązań. Dużym jego plusem jest sporo miejsca na notatki, fajny format, który z łatwością zmieści się w torebce lub plecaku, przejrzysty układ, dodatkowa strona na zapiski przy każdym tygodniu, skrócony planer na cały rok i planer urlopowy. To pomysły, które zdecydowanie przekonały mnie do tego terminarza. Wszystkie one ozdobione są fantastycznymi ilustracjami i cytatami z "Alicji w Krainie Czarów" :-) No cudo :-) :-) Równie mocno zachwyca mnie samą, jak i mojego Męża, więc to dodatkowy jego plus, który pokazuje jak bardzo jest on  uniwersalnym kalendarzem :-) Ma boskie stonowane kolory, które myślę, że spodobają się również i wam :-) Polecam :-) 


moja ocena kalendarza 6/6
moja ocena okładki 5/6
moja ocena grafiki 6/6






Kalendarz 2020. Alicja w Krainie Czarów Lewisa Carrolla
ilustracje: John Tenniel
Wydawnictwo Zielona Sowa
Warszawa 2019
Wiek czytelnika: 15+ lat
Seria: KALENDARZ 2020


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-)


Komentarze

  1. Naprawdę prezentuje się bardzo ciekawie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Mam już jednak kalendarzyk, taki szkolny 2019/2010. Odkąd poszłam na studia, muszę mieć pod ręką, by być dobrze zorganizowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię być dobrze zorganizowana. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Piękny kalendarz. Ja używam kalendarza nauczyciela na rok szkolny 2019/2020 bo jest mi o wiele łatwiej w pracy. Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez blisko 10 lat uczyłam w szkole, ale jakoś nigdy nie lubiłam typowo nauczycielskich kalendarzy i zawsze szukałam jakiegoś bardziej kolorowego ;-) :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Widzę że taki sam jak ro ktemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo, bardzo podobny :-) I podoba mi się równie mocno, co rok temu :-)Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Piękny :) w końcu znalazłam miejsce gdzie można obejrzeć trochę wnętrza tego kalendarza, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i zapraszam częściej. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty