* mity greckie *


Niesamowita książka pełna pięknych ilustracji i niezapomnianych opowieści, które przeniosą dziecko w starożytny świat mitologii greckiej. 




"Mity greckie" to niezwykła książka dla każdego kilkulatka. Fascynuje i zaciekawia. Jej lektura to wspaniała przygoda. Dzięki niej każdy przedszkolak poznaje starożytny świat greckiej mitologii. Moja A. była nią zauroczona. Momentami zastanawiałam się czy ta książka  nie powinna być dedykowana starszym dzieciom, ale moja córeczka z dużym zainteresowaniem słuchała poszczególnych opowieści w niej zawartych. Zadawała przy tym mnóstwo pytań  i naprawdę była zafascynowana tym, światem, który poznaje podczas lektury. Jestem ciekawa czy waszym maluchom się spodoba? Może dajcie jej szansę i przenieście się ze swoimi dziećmi w odległe starożytne czasy ;-) Miłej lektury -)  



 moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 4/5




"Najpiękniejsze mity greckie"
opracowała: Stefania Leonardi Harlley 
tytuł oryginału: "The Most Beautiful Mythology Stories"
przekład Agata Byra 
ilustracje: Giulia Baratella, Alessandra Fussi
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydanie I
Warszawa 2018


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-) 

Komentarze

  1. Ilustracje faktycznie nie powalają ale sama książka to fajna propozycja już od najmłodszych lat - z motywami mitów greckich mamy wszak do czynienia właściwie wszędzie...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na książeczkę dla dzieci. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty