* dieta przyszłej matki*


Kolejna książka jednej z autorek "W oczekiwaniu na dziecko", "Pierwszego roku życia dziecka", "Drugiego roku życia dziecka"






Kiedy byłam w ciąży bardzo brakowało mi tego typu publikacji. Pamiętam, że na samym początku byłam przerażona, bo nie wiedziałam co mogę jeść i w jakich ilościach, żeby to było na pewno bezpieczne dla mojego Maleństwa. Cieszę się, że pojawiają się teraz takie publikacje. "Dieta przyszłej matki" to bowiem wspaniała podpowiedź dla każdej przyszłej mamy. Będzie wam o wiele łatwiej zgłębić temat niż mnie ;-) Z tej książki dowiecie się co należy wyeliminować z jadłospisu, czy kawa naprawdę szkodzi w ciąży, jak zdrowo się odżywiać za niewielkie pieniądze, jak zapewnić sobie odpowiednią ilość wapnia, kiedy nie pije się mleka, co powinno się jeść, kiedy przychodzi przeziębienie... To zresztą tylko nieliczne informacje, które możecie odnaleźć w tej publikacji. Dodatkowym jej plusem są gotowe przepisy, z których możecie korzystać prze cały okres ciąży. Myślę, że ta książka to rewelacyjne uzupełnienie całej serii. "Dieta przyszłej matki", "W oczekiwaniu na dziecko", "Pierwszy rok życia dziecka" i "Drugi rok życia dziecka"  to moim zdaniem mus have każdej przyszłej mamy. To wspaniałe i niezastąpione źródło informacji. 

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 4/5




Heidi Murkoff z sahron Mazel "Dieta przyszłej matki"
tytuł oryginału "Eating Well When You're Expecting"
przekład Monika Rozwarzewska 
Dom Wydawniczy Rebis
Wydanei II rozszerzone i uzupełnione 
Poznań 2018


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Rebis :-) 



Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty