* smak zdrowia *


"Kolejna część bestsellerowych "Smaków" Agnieszki Maciąg"




Zanim zatraciłam się w lekturze tego poradnika długo zastanawiałam się jaki smak zdrowia ma moje życie ... Okazuje się, że mało wyczuwalny ... Dużym plusem tej książki jest fakt, że po jej przeczytaniu postanowiłam to zmienić. Bardzo chciałabym odnaleźć w sobie taką wytrwałość i hart ducha, żeby to postanowienie urzeczywistnić ... Pierwsza zmiana, którą zaplanowałam to oczywiście próba oczyszczenia organizmu ... Druga to jedzenie więcej warzyw i owoców ... Trzecia to bakalie zawsze pod ręką ... Czwarta to picie więcej wody i ziołowych herbatek ... Piąta to więcej snu ... Szósta to regularne jedzenie ... Siódma to więcej pogody ducha ... Może z tą szczęśliwą siódemką powoli uda mi się wprowadzić więcej zmian w swoim życiu :-) Agnieszka Maciąg w najnowszej książce dzieli się z nami swoją wielką pasją. Opowiada jak dbać o zdrowie i przekonuje, że życie zgodnie z naturą jest czymś wspaniałym. To jest ten sekret, który pozwala nam w tym zabieganym świecie odnaleźć wewnętrzny spokój, harmonię, ukojenie i szczęście. Sprawia, że czujemy się młodo, mamy więcej energii oraz zapału do realizacji naszych planów i marzeń. Przede wszystkim jednak czujemy się dzięki temu zdrowsi. Agnieszka Maciąg w swoim poradniku mobilizuje, inspiruje i wspiera. Odwołując się do własnych doświadczeń podpowiada, daje wskazówki oraz dzieli się sprawdzonymi przepisami. Proponuje od czego zacząć swoją własną przygodę ze zdrowym życiem, jakie zmiany wprowadzić i na co zwrócić szczególną uwagę. Dopełnieniem tego są wspaniałe zdjęcia a wszystko to przekazane czytelnikowi w przepięknej edytorskiej oprawie. "Smak zdrowia" zauroczył mnie do tego stopnia, że postanowiła skompletować wszystkie części "Smaków" Agnieszki Maciąg :-) Jeśli lubicie mądre i pięknie wydane poradniki myślę, że ta książka zauroczy i was :-)  Polecam :-) 

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena zdjęć 5/5






autor: Agnieszka Maciąg
tytuł:  "Smak zdrowia"
zdjęcia: Robert Wolański
Wydawnictwo Otwarte
Wydanie I
Kraków 2017 
ISBN 978-83-7515-358-3


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Otwartemu :-) :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty