* Przyjaciele *


Trace Moroney"Przyjaciele"
Wydawnictwo Debit 
rok wydania książki 2009 
ISBN 978-83-7167-755-7

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5

"Dziękuję Wam, Przyjaciele - nie za to kim jesteście, lecz za to, jak się przy Was czuję."

 ...my już od samego rana czytamy... :-) ... tym razem zachwycamy się książką "Przyjaciele" z serii "To, co najbardziej lubię..." ...pouczający tekst i przepiękne kolorowe ilustracje... ...bardzo mądra i dobrze przemyślana propozycja dla małych dzieci i dla ich rodziców ;-) ... ....moja A. uwielbia opowieść o przyjaźni małego króliczka... ...nazywa go Wanda pewnie dlatego, że ostatnio przez moment oglądała bajkę "Wanda i kosmitek" i tam Wanda jest zajączkiem ;-) :-) ...

"Jest tyle rzeczy, które dziecko może lubić w codziennych kontaktach z przyjaciółmi: emocjonujące gry i zabawy, wspólne zainteresowania, dzielenie się pierwszymi sekretami, marzeniami, refleksjami na temat otaczającego świata...
Seria "To, co najbardziej lubię..." opiera się na codziennych doświadczeniach kilkulatka. Wspólne spędzanie czasu z przyjaciółmi, przeżywanie wraz z nimi radości i smutków, uwrażliwienie na potrzeby innych powodują, że dziecko uczy się budować pozytywne relacje z innymi. Zawarte na końcu książki "Wskazówki dla rodziców i opiekunów" podpowiedzą nam, jak rozwijać interpersonalne zdolności dziecka" 

POLECAM :-) :-) 









Komentarze

mój instagram

Popularne posty