* Alicja w krainie czarów *


"Alicja w Krainie Czarów" na motywach powieści Lewisa Carrolla 
ilustracje Manuela Adreani 
Wydawnictwo Olesiejuk 
książka wydana w 2015 roku
ISBN 978-83-274-3426-5


moja ocean książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5



"Alicja biegnie za białym królikiem i wpada  do jego nory, która jest przejściem do świata, gdzie obowiązują zupełnie inne prawa. Klasyczną opowieść wzbogacają pełne magii ilustracje oddające niezwykłość krainy czarów."

...coś pięknego... ...ta książka jest naprawdę fantastyczna... przypomina mi moje dzieciństwo... przegląda się ją i czyta rewelacyjnie... ...ilustracje w tej książce są zachwycające :-) :-)... ...opowieść pouczająca i  przepiękna...  ... szkoda, że moja A. jest jeszcze za mała, żeby zrozumieć to, co czytamy ;-) ... za to w ilustracjach zakochałyśmy się obydwie :-) :-) ... ...zdecydowanie polecam... 










Komentarze

mój instagram

Popularne posty