"Game over"
馃挱 Czy zdarza si臋 Wam wraca膰 my艣lami do przesz艂o艣ci i zastanawia膰 co by by艂o gdyby?
Tadeusz, g艂贸wny bohater ksi膮偶ki "Game over", odbywa w艂a艣nie tak膮 podr贸偶, wracaj膮c do rodzinnej miejscowo艣ci.
"Czasami, aby p贸j艣膰 dalej, musimy wr贸ci膰 tam, gdzie wszystko si臋 zacz臋艂o".
Fina艂 Mundialu w 1998 roku to moment, kt贸ry na zawsze po艂膮czy艂 Tadka i Piotrka. Stali si臋 wtedy praktycznie nieroz艂膮czni.
Wszystkiego do艣wiadczali razem, od rozgrywek na Pegasusie i sesji RPG, po eksperymenty z u偶ywkami, pierwsze mi艂o艣ci i pierwsze z艂amane serca. Do czasu...
Tadek po latach wraca do rodzinnego Niedorzecza na pogrzeb przyjaciela. Wspomina przesz艂o艣ci, analizuje i zastanawia si臋...
Znowu jest w swoim pokoju z 偶贸艂t膮 tapet膮 oraz plakatami z „Bravo Sport” i pr贸buje zrozumie膰, co doprowadzi艂o Piotrka do ostatecznego kroku. Stara si臋 dowiedzie膰, dlaczego jego przyjaciel z dzieci艅stwa pope艂ni艂 samob贸jstwo.Przy okazji wraca wspomnieniami do lat m艂odo艣ci.
"Game over" to zatem nie tylko sentymentalna podr贸偶 do przysz艂o艣ci, ale r贸wnie偶 szczery portret wsp贸艂czesnych Millenials贸w, pr贸buj膮cych odnale藕膰 si臋 w 艣wiecie ukszta艂towanym przez decyzje poprzednich pokole艅. ,
Tomasz 呕ak szczerze, momentami dosadnie i naturalistycznie kre艣li portret rodzinnych relacji oraz zale偶no艣ci, kt贸re maj膮 wp艂yw na przysz艂o艣膰 jednostki.
Czy Tadeusz odkryj臋 prawd臋 i dowie si臋, dlaczego Piotrek odebra艂 sobie 偶ycie?
Je艣li jeste艣 ciekaw, nie zwlekaj i wr贸膰 tam, gdzie wszystko si臋 zacz臋艂o, aby wsp贸lnie z Tadkiem odkry膰 tajemnice z przesz艂o艣ci.
Je艣li dorasta艂a艣/e艣 w latach 90. minionego stulecia lub na pocz膮tku XXI wieku, ta ksi膮偶ka sprawi, 偶e przeniesiesz si臋 do swoich wspomnie艅 z dzieci艅stwa.
Si臋gnij po t臋 najbardziej osobist膮 powie艣膰 autora i odkryj m艂odzie艅cze lata g艂贸wnych bohater贸wa, przy okazji wracaj膮c my艣lami do swoich wspomnie艅.
Wsp贸艂praca reklamowa z Wydawnictwem Papierowy Motyl
Komentarze
Prze艣lij komentarz