"Gdziekolwiek jesteś"

 


💭 Czy wierzycie w przeznaczenie?

Jeśli tak, to czy potraficie zaakceptować wszystkie wydarzenia, nawet te trudne, które pojawiają się w waszym życiu?

*

Ja na szczęście mam taką naturę, że moja pogoda ducha ratuje mnie w każdej sytuacji. Jakoś wierzę, że będzie dobrze, nawet w najczarniejszej godzinie.

*

Nie wiem jednak jak zachowałbym bym się na miejscu głównych bohaterów najnowszej powieści Agnieszki Olejnik.

*

Staną oni bowiem w obliczu najgorszego zła, które powoli rodzi się na ich oczach. 

*

Myślę, że nawet nie potrafimy sobie tego tak do końca wyobrazić i poczuć, chociaż opowieść o ich przeżyciach porusza najczulsze struny w naszym sercu i przeszywa nas na wskroś...

*

Bolesna, przejmująca, rodząca nadzieję, angażująca, emocjonalna i rozdzierająca serce, takimi słowami mogłabym określić "Gdziekolwiek jesteś" 📖

*

To bardzo wzruszająca historia piątki młodych ludzi, których koleje losu splatają się ze sobą, wypełniając nieuchronne przeznaczenie i "jak nitki babiego lata, poruszane są na wietrze wielkiej historii."

*

"Gdziekolwiek jesteś" ja jestem blisko ciebie, tęsknię, czekam i wypatruję cię na horyzoncie, bo przecież przeznaczeniem naszym jest szczęście... 

*

A jeśli jednak nie?

*

Czy miłość, która tyle co się narodziła, przetrwa najtrudniejszą z prób?Jak zachowają się młodzi ludzie w obliczu nadchodzącej wojennej katastrofy? Czy zaakceptują swoje przeznaczenie?

*

Jeśli jesteście ciekawi odpowiedzi na te pytania, zachęcam was do lektury 📖


Współpraca reklamowa z Wydawnictwem Filia 

Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty