"Żony Beatlesów"

 


💭 Którego z Beatlesów darzycie największym sentymentem?

reklama Wydawnictwo Znak 


Moją wielką miłością od zawsze był John Lennon i pewnie nie do końca jestem w tym oryginalna 😉

*

Tak jak już Wam wspomniałam na studiach miałam taki okres, że namiętnie słuchałam muzyki tej uroczej i rock'n'rollowej czwórki z Liverpoolu.

*

Starałam się w związku z tym przeczytać wszystkie publikacje na ich temat, ale jakoś nigdy nie miałam okazji bliżej poznać kobiet, które pokochali.

*

Aż nagle na naszym rynku wydawniczym pojawiła się bardzo fajna książka poświęcona właśnie żonom Beatlesów 📖

*

Jednak dzięki niej poznajemy również bliżej samych muzyków.

*

💭 Jak myślicie bycie wybranką serca Lennona, McCartneya, Harrisona lub Starra było szczęśliwym zrządzeniem losu czy wręcz przeciwnie?

*

W swoich piosenkach Beatlesi odmienili słowo miłość przez chyba wszystkie przypadki, ale czy w życiu prywatnym byli "łatwymi" partnerami? Jacy byli naprawdę gdy schodzili ze sceny?

*

Na to pytanie z łatwością umiałaby odpowiedzieć ich kobiety. Może zatem warto spojrzeć na tych znanych muzyków przez pryzmat wspomnień wybranek ich serca?

*

To one przecież na co dzień stawiając czoła ich nałogom, zachciankom, pasjom, słabościom i dziwactwom najlepiej poznały osobowość każdego z nich.

*

Czy Lennon naprawdę miał częste napady złości? Dlaczego Yoko Ono nie chciała mieć dzieci? Czy George potrafił manipulować innymi, aby osiągnąć swój cel? I jak bardzo romantyczny był Harrison, kiedy wyznawała miłość?

*

Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w książce. Polecam Wam ją serdecznie 📖


Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty