* Jedz czekoladę i żyj 100 lat *


Czekolada potrafi wywoływać silne emocje - i robi to jak żaden inny produkt. Z całą pewnością zawiera w sobie elementy boskości. 




Wykorzystaj moc tkwiącą w każdej kostce dobrej czekolady... Tak, tak możesz, ba nawet powinnaś od czasu do czasu pozwolić sobie na kostkę lub nawet dwie tej boskości. Ta niezaprzeczalna przyjemność kryje bowiem w sobie o wiele więcej cudowności niż ci się wydaje. Okazuje się, że dobrej jakości czekolada może działać nawet jak tabletka na długowieczność. Zresztą to tylko jedna z wielu tajemnic, które możesz odkryć czytając książkę Nataszy Kotarskiej „Jedz czekoladę i żyj 100 lat” :-) Ten pięknie wydany album, pełen cudownych zdjęć, kryje w sobie mnóstwo informacji na temat jej dobroczynnego wpływu na nasz organizm. Czekolada bowiem dostarcza nam mnóstwo przyjemności i równocześnie wspiera naszą kondycję psychiczną i fizyczną. Musimy jednak nauczyć się ją dobrze wybierać i delektować się nią. Myślę, że książka Nataszy Kotarskiej to idealna lektura dla każdego miłośnika czekolady. Znajdzie on w niej mnóstwo ciekawostek,  fajnych rozmów oraz świetnych przepisów nie tylko na fantastyczne dania, ale również cudowne maseczki i peelingi. Jeśli jesteś pasjonatem czekolady, musisz ją mieć na półce. Serdecznie polecam!



„Jedz czekoladę i żyj sto lat”  

autor: Natasza Kotarska
Wydawnictwo Altenberg 
Wydanie I
Warszawa 2020

moja ocena książki 5/6
moja ocena okładki 5/6
moja ocena ilustracji 5/6


Za możliwość przeczytania książki dziękuję 
Wydawnictwu Altenburg :-)


 

Komentarze

  1. Coś dla mnie, kocham czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kochasz czekoladę, to na pewno książka dla ciebie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Takie porady to ja lubię
    . Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty