* Małe Licho i lato z diabłem * PRZEDPREMIEROWO

Bo w życiu ważne jest dobre serce, a nie liczba rogów na łeb kwadratowy!




"Małe Licho i lato z diabłem" to książka, która urzeka oraz zachwyca nas swoim  klimatem. Czytając ją możemy jeszcze na jakiś czas przedłużyć sobie lato i na parę dni pozostać w wakacyjnym klimacie. Myślę, że ta trzecia część przygód Bożka, tak samo jak poprzednie zresztą, spodoba się zarówno małym, jak i dużym czytelnikom, zwłaszcza tym, którzy lubią magiczny realizm oraz chętnie wracają do baśniowych historii. To naprawdę wielka sztuka powtórzyć sukces wcześniejszych swoich książek, ale moim zdaniem Marcie Kisiel udało się to rewelacyjnie. Aż chciałoby się rzec: "Do licha! Jakie to jest dobre!" Seria książek Marty Kisiel jest jedną z lepszych jakie ostatnio czytałam. Tylko ona potrafi w tak niezwykły sposób oczarować swoich czytelników i stworzyć tak niepowtarzalny klimat. Ciepły, magiczny i baśniowy. Jeśli jeszcze nie czytaliście jej książek musicie szybko nadrobić zaległości ;-) Moim zdaniem naprawdę warto :-) Tym razem Małe Licho i Bożek, "świeżo upieczony absolwent klasy trzeciej" wybierają się na upragnione wakacje. Zachwyceni wyjazdem planują niezwykłą wyprawę w sam środek lasu i nie przypuszczając nawet z jak dużą przygodą przyjdzie im się zmierzyć... A wszystko przychodzi do nich wraz z letnia burzą... Do tego jeszcze nagle okazuje się, że Bożek musi zamienić czorta i anioła stróża na innego towarzysza podróży, który jest spełnieniem jego najgorszych snów.  Prawda, że brzmi ciekawie i tajemniczo ;-) "Małe Licho i wakacje z diabłem" to cudowna opowieść o przyjaźni, która potrafi się narodzić w najmniej spodziewanych okolicznościach. Trochę zabawna, trochę straszna i na pewno baśniowa, magiczna oraz niezwykła. Serdecznie Polecam! 

Reasumując: 
moje wrażenia: totalne zauroczenie;
czytelnik: każdy miłośnik realizmu magicznego :-)
ozdoba biblioteczki: ciekawa;
objętość: mała [około 250 stron].


"Małe Licho i lato z diabłem"

autor: Marta Kisiel
ilustracje: Paulina Wyrt
Wydawnictwo Wilga
Wydanie I
data premiery: 01.09.2020 r.


moja ocena książki 5/6
moja ocena okładki 4/6


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Wilga :-) 





 

Komentarze

  1. To nie do końca moje klimaty czytelnicze. ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię taki realizm magiczny :-) Cieszę się, że odkryłam te książki dla mojej A. i że sama mogłam je przeczytać :-) Cała seria jest dla mnie fantastyczna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Coraz więcej dobrego słyszę o "dziecięcym"obliczu Marty Kisiel. Muszę w końcu zajrzeć do tej książeczki kiedyś. Bardzo jestem jej ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko zacznij od pierwszej części :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty