* zupa dobra na wszystko *


Poznaj zupy dobre na każda okazję. 





Lubicie zupy? Dla mnie właściwie mogłyby one nie istnieć... Oczywiście od zawsze pojawiały się w moim jadłospisie, ale nie tęskniłam jakoś za nimi, kiedy nie były w nim obecne. Moje podejście do zup zmieniło się jednak diametralnie odkąd zostałam mamą. Okazało się bowiem, że moja Antosia jest ich prawdziwym miłośnikiem. Uwielbia wszystkie warzywa, kocha zupy i bardzo lubi próbować nowych smaków. Już się pewnie zatem domyślacie, dlaczego w mojej domowej biblioteczce pojawiła się najnowsza książka Joli Naklickiej - Kleser. Nieustannie poszukuję nowych przepisów na ciekawe zupy, więc "Zupa dobra na wszystko" wydawała mi się idealną lekturą :-) Nie pomyliłam się, ta książka, to prawdziwa kopalnia inspiracji. Cudownie wydana, na kredowym papierze i z pięknymi zdjęciami, zawiera mnóstwo ciekawych oraz prostych przepisów. Znajdziecie w niej zupę na każda okazję. Słodką, łagodną, ostrą, aromatyczną, kremową, rozgrzewającą itd. Zupę na poprawę humoru, na upalne lato, na wytworne przyjęcia, na totalny brak czasu, na pustki w lodówce, na wzmocnienie, pluchę za oknem i mroźne wieczory :-) Zanim jednak zaczniecie gotować i testować przeróżne zupy z tej książki, zachęcam Was najpierw do przeczytania jej pierwszego rozdziału, który jest czysto teoretyczny i podpowiada nam jak przygotować się do gotowania, jakie dodatki mieć zawsze w zanadrzu, jak szybko oraz ze smakiem podać talerz najlepszej zupy na świecie i jak ją później przechowywać. My z Antosią jesteśmy zakochane w kremowej zupie z pieczonej papryki z dodatkiem sera halloumi, barszczu czerwonym, kremie z kukurydzy, zupie cytrynowej z mięsnymi kuleczkami, kremie z pomidorów oraz kremie z marchewki z cynamonem i sokiem z pomarańczy :-) Brzmi kusząco prawda? Ciekawa jestem jaki będzie wasz zestaw ulubionych zup :-) To, co "do zupy gotowi, start!" Zachęcam Was do czytania, gotowania i testowania nowych smaków :-) Serdecznie polecam!

Reasumując: 
moje wrażenia: cudowne zaskoczenie i nieocenione źródło inspiracji;
czytelnik: każdy miłośnik zup;
ozdoba biblioteczki: urocza;
objętość: niewielka.




"Zupa dobra na wszystko"

autor: Jolanta Naklicka - Kleser 
Wydawnictwo Rebis
Wydanie I
Poznań 2020


moja ocena książki 5/6
moja ocena okładki 5/6
moja ocena zdjęć 6/6


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Rebis



Komentarze

  1. Nie jestem fanką zup, ale czasami mam ochotę na nowe smaki i lubię poeksperymentować w kuchni, a ta pozycja wydaje się bardzo inspirująca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla nas była cudownym źródłem inspiracji :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Super! O wiele bardziej wolę zupy niż drugie danie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty