* lista, która zmieniła moje życie *


Komedia romantyczna, której nie może zabraknąć na waszej liście książek na lato.





Zastanawialiście się kiedyś, jak wyglądałaby lista rzeczy, które zmieniły wasze życie? Ja przyznaję się, że nigdy wcześniej o tym nie myślałam, jednak moje podejście zmieniło się odrobinę po lekturze pewnej książki ;-) Mam na myśli oczywiście najnowszą powieść Olivii Bierne pod intrygującym tytułem "Lista, która zmieniła moje życie". To naprawdę urzekająca opowieść, której zdecydowanie nie może zabraknąć na waszej liście książek wakacyjnych. Jej główną bohaterką jest Georgia - sympatyczna dziewczyna, która uwielbia swoje domowe zacisze. Kocha rysować, przesiadywać na kanapie i oglądać telewizję. Jak ognia boi się zmian, dlatego też unika sytuacji ryzykownych. Ze strachu przed nieznanym nie zastanawia się nad tym, czy czegoś w jej życiu brakuje, mimo iż nie jest do końca szczęśliwa. Jej siostra Amy jest jej totalnym przeciwieństwem. Lubi ryzyko i nieustannie poszukuje czegoś nowego. Kocha smakować życie wszystkimi zmysłami. Jest odważna, nieustępliwa i odrobinę szalona. Kiedy dowiaduje się, że nie będzie mogła dokończyć realizacji wszystkich zadań z listy rzeczy do zrobienia przed 30-tką prosi o pomoc Georgię. Ta ze względu na nieuleczalną chorobę siostry nie może jej odmówić i w ten sposób zaczyna swoją największa życiową przygodę. To będzie podróż pełna nowych doświadczeń, dużej dawki szaleństwa oraz naprawdę wielkich emocji. Droga jaką przemierzy Georgia odmieni ją całkowicie. Doda pewności siebie, przekona, że zmiany są nam  potrzebne jak powietrze i nauczy, co to znaczy tak naprawdę żyć.  "Lista, która zmieniła moje życie" to książka, którą powinien przeczytać każdy wrażliwiec. Bawi, wzrusza i skłania nas do refleksji. Odpręża i poprawia nastrój, dlatego warto ją mieć zawsze pod ręką, zwłaszcza, że "pasuje zarówno do plecaka, jak i do eleganckiej torebki." Ta urocza komedia romantyczna stylem przypominająca największe kinowe hity, jak "Planeta singli", "Zanim się pojawiłeś" czy "Dziennik Bridget Jones" jest idealną lekturą na wakacje. Serdecznie polecam!

Reasumując: 
moje wrażenia: przyjemność, która uzależnia ;-) 
czytelnik: wielbiciel komedii romantycznych;
ozdoba biblioteczki: urocza;
objętość: średnia.


"Lista, która zmieniła moje życie"

autor: Olivia Beirne
tytuł oryginału: "The list that has changed my life"
tłumaczenie: Xenia Wiśniewska
Wydawnictwo Albatros
Wydanie I
data wydania 20 maja 2020

moja ocena książki 5/6
moja ocena okładki 5/6



 Za możliwość przeczytania książki dziękuję księgarni Tania Książka :-) Zachęcam was zresztą do zapoznania się z całą ofertą bestsellerów tej księgarni :-)



Komentarze

  1. Mam nadzieję, że nadarzy się okazja przeczytania tej książki, bo bardzo bym tego chciała. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci tego z całego z serca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Dużo dobrego czytam o tej książce, ale jak dla mnie fabuła zdaje się trochę zbyt odrealniona. Chyba wolę bardziej przyziemne wątki. A może to ta komediowość tutaj mi przeszkadza... Sama nie wiem. W każdym razie nie planuję czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej komedia romantyczna a nie komedia komedia ;-) I w gruncie rzeczy bardzo realna, ale rozumiem Twój wybór, w końcu czytanie ma być czystą przyjemnością. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty