* zjedz mnie *


Jak wyglądałby świat na wspak i co potrafi zjeść dziwak? Sprawdź, grając w "Zjedz mnie!"



Od dawna wiadomo, że w przyrodzie wszystko ma swój ustalony porządek. Istnieje łańcuch pokarmowy, który jest nieodzownym elementem życia wszystkich zwierząt. I jak się okazuje czasami na obiad wystarczy odrobina trawy, jakieś znalezione resztki, no albo trzeba go sobie dopiero upolować. Przypomina nam o tym niebywale dynamiczna i ciekawa gra karciana "Zjedz mnie!", która w prosty i zabawny sposób uczy nasze dzieci najbardziej oczywistych zasad funkcjonowania świata przyrody. Jeśli macie w domu takiego pasjonata przyrody jak ja, na pewno będziecie nią zauroczeni. Na kartach "Zjedz mnie!" znajdziecie zwierzęta, które zamieszkują europejskie łąki i lasy, różne rośliny oraz grupę ludzi. Każdy z graczy otrzymuje jedną kartę wody oraz jeszcze pięć innych kart wybranych losowo, których nie pokazuje się innym graczom. Całą rozgrywkę zaczyna osoba, która ostatnio zjadła coś bardzo nietypowego albo po prostu jest najmłodszym z graczy. Wygrywa oczywiście ten, kto jak najszybciej pozbędzie się wszystkich kart. Każdy łańcuch pokarmowy zaczyna się od karty wody, dopiero na nią można położyć dowolną kartę roślin, a później kartę zwierząt i ludzi. Zamknięty łańcuch pokarmowy to taki, do którego nie można już dołożyć żadnej innej karty. Jednym słowem im szybciej coś zjesz, tym szybciej wygrywasz ;-) :-) Dla ułatwienia na każdej karcie są podpowiedzi, co możemy zjeść i kto nas może zjeść, więc nawet przedszkolaki poradzą sobie z każdą rozgrywką :-) Moja A. jest tą grą zachwycona :-) Myślę, że wasze dzieciaki też będą :-) "Głód nie wybiera! [...] Na co tym razem będziesz miał ochotę?" Zagrajcie i sprawdźcie sami :-) Polecam! 

moja ocena gry 5/6
moja ocena grafiki 5/6


Jakub Wodnicki "Zjedz mnie" 
Ilustrator gry Katarzyna Fic
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydanie I
Warszawa 2020


Za możliwość przetestowania gry dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) 


Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty