* Trefliki poznają zwierzęta świata *


Gdzie mieszka żyrafa? Gdzie tukan lata? Dzisiaj poznasz z nami zwierzęta świata. 



Jeśli macie w domu takiego miłośnika zwierząt jak ja i do tego uwielbiacie bajkę "Rodzina Treflików" te puzzle na pewno wam się spodobają :-) "Trefliki poznają. Zwierzęta świata" to edukacyjna układanka dla maluchów. Razem z Treflinką i Treflikiem wasze dzieci odkryją różne zwierzęta świata. Dowiedzą się gdzie mieszka żyrafa, tukan, szop pracz, lis polarny, koala lub orka ;-) :-) Będą się bawić i uczyć jednocześnie. Odkryją świat, który ich zafascynuje i zaciekawi. Dodatkowo niepostrzeżenie nauczą się rozpoznawać kontynenty, oceany, wyspy i kierunki świata. Jak dla mnie bajka ;-) :-) Polecam z całego serca!

moja ocena gry 6/6
moja ocena grafiki 6/6





"Trefliki poznają: Zwierzęta świata"
gra edukacyjna 
wiek graczy 4+
Trefl 


 Za możliwość zapoznania się z grą dziękuję firmie Trefl :-) :-) 


Komentarze

  1. Mój chrześniak bardzo lubi przygody tej rodzinki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To te układanki powinny mu się spodobać :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty