* Trefliki poznają alfabet *







"Trefliki poznają. Alfabet" to układanka edukacyjna dla najmłodszych, która uczy nasze dzieci literek. W trakcie wspaniałej zabawy nasze maluchy przyswajają znak graficzny każdej z nich i poznają wyrazy zaczynające się od danej litery. A jak arbuz, D jak dynia, M jak mysz, P jak panda i Z jak zebra to tylko nieliczne przykłady. Trefllik i Treflinka przybliżają naszym maluchom cały alfabet :-) Te puzzle to gwarancja wspaniałej zabawy :-) My jesteśmy nimi zachwycone :-) Są one dla nas również cudownym punktem wyjścia do zabawy w literki. Ja mówię wyraz a Antosia podaje nowy na ostatnia literę mojego ;-) :-) W trakcie wspólnej fantastycznej zabawy niepostrzeżenie wzbogacamy słownictwo i rozwijamy wyobraźnię, a wszystko zawsze zaczyna się od ułożenia  treflikowych puzzli ;-) Jeśli jesteście takimi samymi fanami Rodziny Treflików jak my, ta układanka na pewno was ucieszy, a dodatkowo układając je może stworzycie swoją własną wersję zabawy literkowej ;-) :-) Polecam! 

moja ocena gry 6/6
moja ocena grafiki 6/6







 "Trefliki poznają: Alfabet"
gra edukacyjna 
wiek graczy 4+
Trefl 


Za możliwość zapoznania się z grą dziękuję firmie Trefl :-) :-) 


Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty