* przy ulicy ogrodowej 10 *


Co tak apetycznie pachnie przy ulicy Ogrodowej? To sąsiedzka uczta! Każdy jest tu mile widziany. Zajmij miejsce przy wspólnym stole z ludźmi z czerech stron świata.




Jeśli lubicie gotować lub piec z waszymi dziećmi i do tego uwielbiacie poznawać nowe smaki mam dla was idealną propozycję :-) "Przy ulicy Ogrodowej 10" to bowiem fantastyczna książka dla dzieci z przepisami z różnych stron świata. Dzięki niej poznacie między innymi sekretną recepturę na pyszne spaghetti w pomidorach, aromatyczne guacamole, smakowite truskawki pod kruszonką i zachwycające ciasto bananowo - borówkowe. Na końcu książki wszyscy mieszkańcy kamienicy spotykają się aby skosztować poszczególnych smakołyków. To bardzo fajna puenta, która uzmysławia naszym dzieciom, że wspólne posiłki i rozmowy są niezwykle istotne. Jeśli macie ochotę poznać bajecznie kolorową i pachnącą różnymi smakołykami kamienicę, zachęcam was do lektury. Myślę, że będziecie zachwyceni :-) 

moja ocena książki 6/6
moja ocena okładki 6/6
moja ocena ilustracji 5/6




Felicita Sala "Przy ulicy Ogrodowej 10. Rodzinne przepisy z czterech stron świata"
przełożył Ernest Kacperski
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydanie I
Warszawa 2019 


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-)



Komentarze

  1. Mój chrześniak bardzo lubi uczestniczyć w przygotowaniu jedzenia, więc to książeczka dla nas. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty