* recepta na szczęście *


Miłość ma wiele smaków, ale jak znaleźć swoją receptę na szczęście?








Czy istnieje prawdziwa recepta na szczęście? Myślę, że dla każdego z nas to kwestia bardzo indywidualna. Dla głównej bohaterki najnowszej książki Agaty Przybyłek tą tytułową receptą na szczęście miała być kochająca się rodzina. Julia od zawsze marzyła o cudownym mężu i wymarzonym dziecku, które miało być owocem ich wielkiej miłości. Jednak los lubi płatać nam różne figle, dlatego główna bohaterka "Recepty na szczęście" właśnie dobiega do trzydziestki i nagle dowiaduje się od lekarza, że na posiadanie dziecka nie zostało jej już zbyt dużo czasu. Na domiar złego niestety na horyzoncie nie widać żadnego dobrego kandydata na męża i ojca. Do czasu oczywiście, bowiem w życiu Julii, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zresztą, pojawia się przystojny okulista. Czy to on ma być tym wymarzonym księciem z bajki? A może będzie im jednak młodszy brat jej przyjaciółki, który podkochuje się w Julii od lat, a teraz ma pomóc jej w nauce randkowania? Musicie już doczytać sami. Myślę, że naprawdę warto. Najnowsza książka Agaty Przybyłek to ciepła powieść obyczajowa, która kojarzy mi się z dobrą komedią romantyczną... Jednak nie wszystko będzie w niej takie idealne jak w kinie, ponieważ zakończenie tej powieści nie jest typowym happy endem. Chociaż oczywiście jego otwarta formuła może dawać nadzieję, że w następnej części doczekamy się tego upragnionego szczęśliwego zakończenia. Nie przeszkadza nam to jednak w potraktowaniu "Recepty na szczęście" jako książki, która ma być dla nas jak weekendowe spa dla duszy. Czyta się ją z ogromną przyjemnością, od razu wnikając w świat głównych bohaterów. Myślę, że to lektura idealna na długie letnie wieczory. Polecam!


Reasumując:
moje wrażenia: czysta przyjemność;
czytelnik: każda romantyczna dusza;
ozdoba biblioteczki: cudowna;
objętość: średnia.


"Recepta na szczęście” (tom 2)
autor: Agata Przybyłek
gatunek: powieść obyczajowa
seria: "Tak smakuje miłość"
Wydawnictwo Czwarta Strona
Wydanie I 
Poznań 2020
moja ocena książki 5/6moja ocena okładki 6/6


 Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona :-) 



Komentarze

  1. Chętnie przeczytam, gdy tylko będę miała chwilę. Przekonałaś mnie do książki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło czyta mi się te słowa :-* Dziękuję :-) Miłej lektury ci życzę :-)

      Usuń
  2. Mam jeszcze do nadrobienia część pierwszą, ale na pewno przeczytam obie. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czytałam pierwszej, ale drugą na szczęście można czytać bez znajomości pierwszej części. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty