* jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku *


Książka dla wszystkich rodziców dzieci w wieku 0 - 18 lat 





Edukacja to temat bliski mojemu sercu może dlatego, że sama z wykształcenia jestem nauczycielem oraz neurologopedą i całe zawodowe życie pracuję z dziećmi, ale również, a może przede wszystkim dlatego, że w mojej rodzinie wszyscy są nauczycielami ;-) :-) Bardzo byłam ciekawa, co należy zrobić według Mikołaja Marcela, żeby edukacja mojego dziecka miała sens. Jego najnowszy poradnik jest podzielony na krótkie i przejrzyste rozdziały, które mają podpowiedzieć nam rodzicom jak nie spieprzyć życia naszemu dziecku ;-) :-) Ten znany i doceniany miłośnik kreatywnych oraz skutecznych rozwiązań, nauczyciel i wykładowca akademicki tłumaczy dlaczego nasze myślenie o szkole jest już nieaktualne i nie pasuje do dynamicznie rozwijającej się rzeczywistości. Podaje nam także gotowe rozwiązania, które sprawią, że edukacja naszego dziecka będzie miała większy sens. Niektóre jego porady są odkrywcze i niebywale ciekawe, ale niektóre wydają mi się dziwnie znajome z domu rodzinnego ;-) :-) Wygląda na to, że moi rodzice wyprzedzili czasy, w których uczyli ;-) :-) Swoją karierę zawodową zaczęli bowiem jeszcze w latach 60-tych XX wieku, ale już wtedy kierowali się zasadą, że nauczyciel między innymi powinien być mentorem, mistrzem w swojej dziedzinie wiedzy, świecić przykładem, wychodzić z nauką poza szkołę, a podczas lekcji budować relacje ze swoimi uczniami [kto nie wspomina poczucia humoru mojego taty ;-) ] "Jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku. Wszystko, co możesz zrobić, żeby edukacja miała sens" to przystępny poradnik dla każdego rodzica, który z ogromną odpowiedzialnością myśli o edukacji swojego dziecka i chciałby aby miało ono lepszy strat w przyszłość. Szkoła przecież w dużym stopniu ukształtuje nasze dzieci, jeśli zatem chcecie wiedzieć między innymi dlaczego warto uczyć się na własnych błędach i jak ważna w nauczaniu jest pozytywna pedagogika oraz jak muzyka wpływa na nasz mózg ta książka was na pewno zainteresuje. Polecam!

moja ocena książki 5/6
moja ocena okładki 4/6 



Mikołaj Marcela "Jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku"
Wydawnictwo Muza 
Wydanie I
Warszawa 2020


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Muza :-) 




Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty