* koniec samotności *


Kontynuacja bestsellerowej historii miłośnej "S@motności w sieci"




"Samotność w sieci" to tytuł obok, którego nie można przejść obojętnie ;-) :-) Myślę, że to taka książką, którą albo się kocha, albo wręcz przeciwnie ;-) Dla mnie to bardzo ważny tytuł. Już zawsze będę miała do tej książki sentyment. Czytałam ją 20 lat temu i wtedy zrobiła na mnie ogromne wrażenie :-) Była inna, odkrywcza, fascynująca i niezwykle emocjonalna.... Czytam dużo książek, ale konkretne sentencje lub cytaty zapamiętuję naprawdę z nielicznych. Nagle tak cicho zrobiło się moim świecie bez ciebie... Te słowa robiły i robią na mnie ogromne wrażenie. Jak tylko dowiedziałam się, że Janusz Leon Wiśniewski napisał kontynuację "Samotności w sieci" wiedziała, że muszę ją przeczytać. "Koniec samotności" nie rozczarował mnie. Nie jest dla mnie takim fenomenem jak "Samotności w sieci", ale jest jej chlubną kontynuacją. To naprawdę kawałek dobrej literatury.  Głównymi bohaterami "Końca samotności" są Nadia i Kuba, to już nowe pokolenie... Myślą, postępują i odbierają oraz okazują emocje zupełnie inaczej niż to wcześniejsze pokolenie. Można powiedzieć, że Nadia i Kuba także poznali się dzięki internetowi, ale w klasztorze ;-) Tu więcej niczego nie zdradzę, żeby nie psuć wam niespodzianki. Ona to Polka urodzona w Niemczech z bardzo trudną i skomplikowaną sytuacją rodzinną. On to niebywały romantyk i wrażliwiec, ma rewelacyjny kontakt z matką. Jest szarmancki, empatyczny, delikatny, uważny i niebywale czuły. Taki trochę niedzisiejszy... Ich relacja jest piękna i wzruszająca, zupełnie inna niż relacja między rodzicami Kuby... Nagle i niespodziewanie wszystkich połączy jedna książka, która aktualnie czyta Nadia. Jej bohaterowie wydają się bardzo realni i znajomi... Te literackie wątki zaczynają się mieszać z prawdziwym życiem... Jak potoczy się cała historia? Czy młodzi znajdą wyjaśnienie całej sytuacji? Czy ich miłość przetrwa? Zachęcam was do lektury. Naprawdę warto! Dla mnie już zawsze to "Samotność w sieci" będzie tą ważniejszą książką, ale ostatnio byłam na spotkaniu autorskim z Januszem Leonem Wiśniewskim i spotkałam tam osoby, które "Samotności w sieci" nie znają, a są bardzo, ale to bardzo zafascynowane "Końcem samotności", więc myślę, że ta książka ma również szansę stać się bestsellerem dla nowego pokolenia. Zachęcam was do zapoznania się z nią.  

 moja ocena książki 5/6
moja ocena okładki 4/6


 Janusz Leon Wiśniewski "Koniec samotności"
Wydawnictwo Wielka Litera
Wydanie I
2019


Za możliwość przeczytania książki dziękuję księgarni Tania Książka :-) Zachęcam was zresztą do zapoznania się z całą ofertą bestsellerów i nowości tej księgarni :-)


Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty