* dziennik.wyprawa 1907 *


Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie.
Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy.
Legendarny dziennik pokładowy
z wyprawy morskiej z 1907 roku owiany był tajemnicą…
aż do dziś.




Jeśli jesteście fanami książek, gier planszowych i książek interaktywnych ten dziennik na pewno się wam spodoba :-) To gwarancja niesamowitej przygody, fantastycznej zabawy i ogromnych emocji. Jeśli chcesz poznać prawdę i odkryć tajemnicę legendarnej wyprawy z 1907 roku zachęcam cię do pisania, rysowania, zginania, szukania i układania. "Dziennik wyprawa 1907" to niebanalny sposób na przegnanie nudy ;-) Idealnie nadaje się na długie zimowe wieczory :-) Jak zagrać w wyprawę 1907? Trzeba spełnić kilka kroków. Po pierwsze trzeba wejść na stronę www.wyprawa1907.pl aby poznać opisaną historię, otrzymać wskazówki i rozwikłać zagadkę. Po drugie trzeba przesłać swoją odpowiedź. Po trzecie należy pilnować swoich myśli i emocji. I po czwarte należy zapisać słowo kodowe na końcu książki. Aż chce się dodać po piąte - pamiętaj, że to tylko świetna zabawa. Ja niestety poległam, ale mój mąż bawił się rewelacyjnie. Chyba jest jednak graczem o silniejszych nerwach ;-) ;-) albo ja nie mam aż takiej cierpliwości aby rozwiązać do końca wszystkie zagadki ;-) ;-) Myślę, że ten "Dziennik wyprawa 1907" będzie niezwykłą alternatywą dla każdego fana gier komputerowych. Taki prezent na pewno go zaskoczy ;-) :-) 


moja ocena dziennika 4/6
moja ocena okładki 5/6
moja ocena ilustracji 3/6





Dziennik. Wyprawa 1907
interaktywna gra książkowa
autor: Giorgios Kafas
ilustarcje: Joseph Fadel, Christina Morogianni 
Wydawnictwo Fox Games 
Grupa Wydawnicza Foksal
Warszawa 2019


Za możliwość zapoznania się z dziennikiem dziękuję Wydawnictwu Fox Games :-) 


Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty