*Francuzki dojrzewają najpiękniej * PRZEDPREMIEROWO


Kobiecość, związki i szczęśliwe życie po francusku. W każdym wieku!




 

Francuzki od zawsze zachwycały cały świat swoją niewymuszoną elegancją, klasycznym stylem, naturalnością i dobrym smakiem. Długo zastanawiałam się w czym tkwi tajemnica tego ponadczasowego ich uroku, która nie blednie tylko rozwija się wraz z wiekiem. Między innymi dlatego zdecydowałam się na lekturę tej książki. Byłam bardzo ciekawa, co w niej wyczytam ;-) :-) Jeśli tak jak ja chciałybyście poznać sekret Francuzek, czuć się zawsze młodo i atrakcyjnie oraz cieszyć się życiem tak jak one "Francuzki dojrzewają najpiękniej" to książka, którą musicie przeczytać ;-) :-) Nie jest to poważny poradnik z listą wskazówek, tylko raczej spostrzeżenia autorki na temat swojego życia. Czytało się je bardzo sympatycznie, ponieważ Mylēne Desclaux ma dużo dystansu do swojej osoby i fajne poczucie humoru. Oczywiście tak naprawdę nie można wyczytać w tej książce nic odkrywczego, ale fajnie przypomnieć sobie, co w życiu jest najważniejsze i złapać odrobinę dystansu do samej siebie. Podstawa szczęścia to przecież pogoda ducha i pełna akceptacja swojej osoby. "Francuzki w średnim wieku dobrze wiedzą, że jesień jest piękniejsza od lata." Jeśli chcecie poznać odpowiedź jak realizują to przekonanie w praktyce zachęcam was do lektury. Myślę, że to będzie dla was mile spędzony czas :-)  


moja ocena książki 5/6
moja ocena okładki 4/6





Mylēne Desclaux "Francuzki dojrzewają najpiękniej"
przełożyła Ewa Merel
Wydawnictwo Literackie 
Kraków 2019



premiera 16 października 2019 roku



Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Literackiemu :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty