* trening w rytmie slow *


 Znajdź równowagę w podejściu do ruchu i lepiej dbaj o swoje ciało... i ducha!



Kiedy ostatni raz miałaś czas, żeby poleżeć na łące i układać obrazy z chmur albo posiedzieć w parku i zasłuchać się w śpiewie ptaków? Ja w tym swoim zabieganiu zapomniałam, że taki relaks jest w ogóle możliwy. Cały czas w biegu. Cały czas w pośpiechu. Mam wrażenie, że nie mogę się zatrzymać bo jeszcze to muszę i tamto i jest tyle spraw, załatwień, obowiązków... A czas mija i nie stoi w miejscu, a najpiękniejsze chwile mijają bezpowrotnie. Moja A. rośnie i lada dzień już nie będzie mnie ciągnęła na plac zabaw lub na lody do cukierni, a ja będę tęskniła za tym niewyobrażalnie. Już to wiem... Może zatem czas zwolnić... Zatrzymać się i zacząć celebrować chwile... To moje nowe postanowienie w Dniu Dziecka :-) Muszę zacząć żyć w zgodzie ze swoim zegarem biologicznym, a nie wiecznie zmuszać swój organizm do intensywnego wysiłku, bo wydaje mi się, że muszę coś zrobić. Jeśli macie podobne odczucia sięgnijcie po książkę Katarzyny Grządki. "Trening w rytmie slow" pokazuje nam, że można żyć wolniej, spokojniej i piękniej... Uzmysławia nam jak ważny jest czas na systematyczny trening i prawdziwy relaks. Uczy nas trudnej umiejętności wsłuchiwania się w siebie i dostrzegania własnych potrzeb. Nie chodzi o to, żeby żyć wolniej tylko w swoim tempie, który nas uspokoi i wyciszy. Może zatem warto zacząć dbać o siebie i rozpocząć swój własny trening w rytmie slow :-) 


moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 3/5



Katarzyna Grządka "Trening w rytmie slow. Dbaj o siebie, ćwicz i żyj w zgodzie ze sobą i naturą"
Grupa Wydawnicza Helion
Septem 


Za możliwość przeczytania książki dziękuję grupie Wydawniczej Helion :-) 


Komentarze

  1. Mnie ta książka jakoś nie kusi. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam się tego spodziewać ;-) :-) Wiem, że nie lubisz tego typu książek ;-) :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty