* śniadanka z czterech stron świata *


Nie żałuj sobie przyjemności!





Nie wiem jak wy, ale ja mam kilka potraw, których samo wspomnienie natychmiast przenosi mnie do domu rodzinnego. Oczami wyobraźni widzę nas wszystkich uśmiechniętych, pogodnych i wspólnie rozpoczynających dzień. Jajecznica robiona według przepisu jeszcze mojego dziadka, sałatka do pieczonego indyka, "talerzyk", kakao w ulubionym kubku i świeża bułeczka z dżemem truskawkowym mniam :-) Tak proste, a tak pełne smaków, kolorów i zapachów :-) Bardzo chciałabym, żeby moja A. miała taki swój zestaw śniadanek, które będą się jej kojarzyły z domowych ciepłem i naszą miłością do niej :-) Już myślę, że mamy jakieś swoje ulubione weekendowe rytuały. Placuszki z frużeliną z malin, "talerzyk", kanapki ze stworkami ;-) to tylko niektóre z nich ;-) :-) Cały czas jednak szukamy nowych smaków i odkryć kulinarnych, dlatego tak bardzo spodobała mi się książka Vanessy Lewis :-) "Śniadanka z czterech stron świata" to wspaniale wydana książka kulinarna. Bardzo nietypowa, ponieważ łączy w sobie książkę pełną przepisów z fascynującym przewodnikiem po smakach całego świata :-) Jest w niej wiele ciekawostek na temat stołowych rytuałów mieszkańców z najodleglejszych nawet zakątków kuli ziemskiej. No i są oczywiście smakowite przepisy. Myślę, że ciastka anzack z Australii, miniaturowe croissanty z Francji, parfait jogurtowe z owocami i migdałami z Grecji, mrożony blok jogurtowy z Islandii oraz frittata dla każdego z Włoch zagoszczą u nas na stałe ;-) :-) To tylko nieliczne przepisy już przez nas wypróbowane, ale myślę, że w "Śniadankach z czterech storn świata" znajdziemy kolejne potrawy, które nam posmakują i nie wychodząc z domu będziemy mogli zwiedzać cały świat ;-) :-) Jeśli lubicie mieć na kuchennej półce różne książki z przepisami, które zachęcają was do nowych kulinarnych odkryć, myślę, że ta książka to must have tej wiosny :-)  Ciekawy pomysł, smakowite przepisy, nietypowy format i boskie zdjęcia :-) Myślę, że będziecie zachwyceni tak jak ja :-) Polecam!



moja ocena ksiażki 5/6
moja ocena okładki 5/6
moja ocena zdjęć 5/6




Vanessa Lewis "Śniadanka z czterech stron świata"
Wydawnictwo Znak Emotikon
Wydanie I
Kraków 2019


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Znak Emotikon :-) 



Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty