* mama bez recepty *


To nie jest zwykły medyczny poradnik. To wyjątkowe kompendium profesjonalnej wiedzy, przekazane w przystępny sposób. Od mamy dla mam. 



Ten strach i lęk, kiedy moja A. po raz pierwszy dostała wysokiej temperatury pamiętam jakby to było wczoraj. Myślę, że podobne doświadczenia ma każda mama. Zawsze czujemy niepokój, kiedy nasze maleństwo choruje. Na początku obawiamy się wszystkiego i szukamy odpowiedzi na liczne pytania, dlatego taka książka jak "Mama bez recepty" powinna znaleźć się w domowej biblioteczce każdej młodej mamy. Jej autorka - Anna Joniec - Bieniek to dyplomowany farmaceuta, pracownik apteki, autorka popularnego bloga i mama, dzięki czemu sięgając po jej książkę mamy gwarancję, że znajdziemy w niej same rzetelne informacje, dobre rady i sprawdzone metody na liczne dolegliwości naszych dzieci. Za jej sprawą raz na zawsze rozwiejmy swój niepokój i niepewność, a tym samym zyskamy spokój i opanowanie. Dowiemy się jak prawidłowo zareagować na pierwsze objawy choroby i jakie leki podać w czasie różnych infekcji. Znajdziemy w niej mnóstwo sprawdzonych porad jak np. złagodzić kaszel, pokonać katar, rozprawić się z bólem, zwalczyć ciemieniuchę, pielęgnować atopową skórę, przetrwać ząbkowanie itd. Jednym słowem znajdziemy w niej wszystko, co powinna wiedzieć każda mama, żeby pomóc swojemu dziecku przetrwać każdą chorobę. Dodatkowo dowiemy się również jakich popularnych internetowych sposobów unikać szerokim łukiem, żeby nie wyrządzić naszemu maluchowi krzywdy. Wszystko to napisane prostym językiem i podane w bardzo przejrzysty sposób. Każdy rozdział to inna dolegliwość, dlatego łatwo w niej znajdziemy to, czego w danym momencie szukamy, nawet jeśli będziemy lekko poddenerwowani chorobą naszego malucha. Myślę, że "Mama bez recepty" to must have każdej mamy. Bardzo żałuję, że wcześniej nie było na rynku takich książek. Jak dla mnie to strzał w dziesiątkę. Cieszę się, że mam ją u siebie na półce :-) 



moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 4/5
moja ocena ilustracji 4/5




Anna Joniec - Bieniek "Mama bez recepty"
Wydawnictwo Altenberg
Wydanie I
Warszawa 2018


 Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwo Altenberg :-) :-) 




Komentarze

  1. Moja mama i babcia bardzo lubią czytać tego rodzaju poradniki, więc na pewno będzie to wspaniały prezent na Dzień Matki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę, że to fajny pomysł na prezent z okazji Dnia Mamy :-) Zresztą książka to zawsze dobry pomysł na prezent na każdą okazję ;-) :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty