* zmartwienie Róży *


Pocieszająca i delikatna książka, która pomoże dziecku zrozumieć, że każdego czasem odwiedzają Zmartwienia i że warto o nich rozmawiać.





"Zmartwienie Róży" to książka, która mnie urzekła :-) Delikatna, subtelna, mądra i pocieszająca. Wśród książek dla dzieci, to jak powiew świeżego powietrza :-) Tytułowa Róża to kilkuletnia dziewczynka, która pewnego dnia odkrywa, że ma zmartwienie. Od tego momentu nic już nie jest takie samo. Zmartwienie rośnie, a Róża nie potrafi być radosna. Okazuje się jednak, że jest prosty sposób żeby zmartwienie zniknęło... Wystarczy o nim komuś powiedzieć... Oczywiście za jakiś czas nowe zmartwienie znowu się pojawi, ale Róża będzie już wiedziała jak sobie z nim poradzić. I nasze dziecko po przeczytaniu tak mądrej książeczki również. Ta pocieszająca opowieść na pewno pomoże naszemu przedszkolakowi zrozumieć, że każdego z nas od czasu do czasu nachodzą zmartwienia, ale warto o nich rozmawiać, bo dzięki temu nie zostają one z nami na zawsze. Polecam z całego serca :-) 

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5




Tom Percival "Zmartwienie Róży"
tytuł oryginału: "Ruby's Worry"
przekład: Barbara Supeł 
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydanie I
Warszawa 2018


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-) :-) 

Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty