* Sahara *


Wyrusz w niezapomnianą podróż!



Nie wiem jak wy, ale my uwielbiamy gry planszowe. Naszym zdaniem to rewelacyjna rozrywka dla całej rodziny. Tym razem chciałam wam napisać kilka słów o jednej z gier przygodowych. Dzięki niej możemy wyruszyć w niezwykłą podróż. "Sahara Odkrywcy" to pełna emocji gra dedykowana dla dzieci w wieku 6 lat. Bawi i uczy. Jest również wspaniałym pomysłem na spędzenie wspólnego popołudnia z naszym przedszkolakiem. Dzięki niej poznajemy Saharę oraz zwierzęta ją zamieszkujące. Musimy wykazać się sprytem, dobrą pamięcią i spostrzegawczością jak prawdziwi odkrywcy. Jednym słowem to wspaniała rozrywka dla całej rodziny :-) Polecam :-) 


moja ocena gry 4/5
moja ocena grafiki 4/5


"Odkrywcy Sahara"
autor: Anna Sobich - Kamińska
ilustracje: Ema Geruzel
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydanie I
Warszawa 2018



Za możliwość przetestowania gry dziękujemy Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-) 


Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty