* Mysia na wsi i Mysia na placu zabaw *








Mysia to przeurocza mała myszka, z którą najmłodsze dzieci poznają świat. Mogą między innymi wybrać się na plac zabaw albo wyjechać na wieś ;-) Dzięki temu dowiadują się wiele o otaczającym ich świecie, uczą się nowych słów oraz świetnie bawią, ponieważ na każdej stronie są specjalne elementy, które się wysuwają. Nie wiem jakie są wasze doświadczenia, ale moja A. kochała i kocha książeczki, które mają takie ruszające się elementy. Może dlatego mimo swoich 4 lat uwielbia "czytać" książeczki o Mysi :-) "Mysia na placu zabaw" oraz "Mysia na wsi" to przykładowe dwa tytuły z całej serii. Jest jeszcze jedna książeczka "Sto lat Mysiu!" Myślę, że równie urocza jak dwie pozostałe. Jeśli ktoś z was zastanawia się na kupnem książeczki dla swojego malucha śmiało może sięgnąć po te tytuły. Fajny format i proste oraz bajecznie kolorowe ilustracje sprawiają, że każdy maluch pokocha te książeczki :-) Polecam!  



moja ocena książeczek 5/5
moja ocena okładek 5/5
moja ocena ilustracji 5/5


Lucy Cousins  "Mysia na placu zabaw" i "Mysia na wsi"
Wydawnictwo Dwie Siostry
Wydanie I
Warszawa 2018


Za możliwość przeczytania książeczek dziękujemy Wydawnictwu dwie Siostry :-) 


Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty