* pyszne kolacje *


"Pyszne kolacje" to zestaw kulinarnych pewniaków. Przepisów, dzięki którym szybko i z łatwo dostępnych składników wyczarujesz wspaniały posiłek dla siebie i swoich bliskich."



Nie wiem jak wy, ale ja uważam, że książki Ani Starmach mogę kupować w ciemno. Wiem, że zawsze znajdę w nich kilka przepisów, które na pewno pokocham. Tym razem nie mogło być inaczej. "Pyszne kolacje" podbiły moje serducho, no i oczywiście podniebienia wszystkich moich domowników ;-) :-) W swojej najnowszej książce jurorka Master Chefa i Master Chefa Juniora podzieliła się z nami swoimi najlepszymi przepisami na pyszne kolacje. Smakowite zapiekanki, lekkie sałatki, proste pasty, pełne czekolady kruche ciasteczka lub boskie tiramisu to tylko nieliczne pomysły na rodzinny posiłek lub deser. Myślę, że w tej książce każdy smakosz znajdzie coś dla siebie. Mój mąż tiramisu podkradał z lodówki łyżeczkami ;-) :-) To chyba najlepsza rekomendacja ;-) :-) "Pyszne kolacje" to zestaw prostych przepisów, do których składniki mamy bardzo często pod ręką. Dzięki nim możemy wyczarować wspaniały posiłek dla naszych najbliższych. Skoro w naszym zabieganym życiu bardzo często kolacja staje się jedynym naszym wspólnym posiłkiem, myślę, że warto odrobinę się postarać i stworzyć coś wyjątkowego :-) Mam nadzieję, że ten zestaw przepisów zainspiruje was równie mocno jak mnie :-) Polecam!

 moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena zdjęć 5/5


Anna Starmach "Pyszne kolacje. 60 przepisów
 na idealną kolację"
Wydawnictwo Znak Literanova
Wydanie I
Kraków 2018



 Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Znak Literanova :-) :-) :-) 




Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty