* niespodziewanie jasna noc *


Pełna ciepła, pasji i mądrości historia Romea i Julii w XXI wieku


Renata Frydrych "Niespodziewanie jasna noc"
Wydawnictwo Literackie
Wydanie I
2019



"Niespodziewanie jasna noc" to druga powieść w literackim dorobku Renaty Frydrych. Bardzo byłam ciekawa czy zauroczy mnie równie mocno jak pierwsza. Od jej debiutu literackiego minęło już trochę czasu, dlatego tym chętniej sięgnęłam po jej najnowszą książkę. Po przeczytaniu zaledwie kilku stron przepadłam bez reszty i już wiedziałam, że odkryłam kolejną ciekawą historię. Okazało się, bowiem że to ciepła i niebywale wzruszająca "opowieść o ludziach, którzy szukają miłości." Jej głównymi bohaterami są Kuba i Alice, czyli Romeo i Julia XXI wieku. Ich drogi połączą się w pewną jasną noc podczas wirtualnej rozmowy. On jest studentem prawa i mieszka w Warszawie. Ma wspaniałych przyjaciół i prześliczną dziewczynę - Weronikę. Powinien czuć się spełniony i szczęśliwy, ale niestety tak nie jest. Od lat marzy, żeby zostać aktorem. Kiedy do Polski przyjeżdża znany reżyser Kuba postanawia spróbować swoich sił podczas castingu... Ona mieszka w Londynie i prowadzi bloga ze swoimi pracami plastycznymi. Po udanym przeszczepie nerek pragnie zacząć nowe życie. Dostaje się na warsztaty artystyczne i staje przed wyborem miejsca, do którego chciałaby pojechać aby wziąć w nich udział. Pewnej nocy podczas jednej rozmowy odmieni się całe ich życie... On obieca jej, że zostanie jej przewodnikiem po Warszawie, a ona pomoże mu przeczytać "Romea i Julię" w oryginale. I tak to się zaczyna przez czysty przypadek, a może jednak przeznaczenie... Żadne z nich nie przypuszcza jak bardzo ta jedna rozmowa odmieni ich życie.  Jednak "Niespodziewanie jasna noc" to nie jest tylko i wyłącznie opowieść o miłości. To również historia o przyjaźni, przeznaczeniu, spełnionych i niespełnionych marzeniach, ludzkiej dobroci, chorobie, która odmienia życie... Myślę, że warto ją poznać. Polecam :-) 



moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5



Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Literackiemu :-) 


Komentarze

  1. Czytałam różne opinie o tej książce ,więc chyba będę musiała wyrobić sobie własne zdanie na jej temat. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam te książkę i jakoś mnie ona nie przekonuje :) pozdrawiam i zapraszam do siebie www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to się mówi ;-) Gust nie podlega dyskusji ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi podpowiada że polubiłabym tą książkę- muszę jej poszukać!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty