* bo jest paru ludzi *


"Jedna z ostatnich prawdziwych rockowych kapeli!"
                                                                    Grzegorz Markowski 


"Od zawsze mocno energetyczne granie, a przy tym cenna umiejętność wymyślania dobrych melodii. Rozpoznawalne brzmienie i wypracowany styl made in IRA stawiają tę drużynę w elicie bandów gatunku hard/heavy..."
                                                    Marek Wiernik




IRA to jeden z moich ukochanych zespół :-) Przez całe studia słuchałam ich piosenek i chodziłam na koncerty. To były piękne lata. Do teraz, kiedy słyszę tak dobrze znane mi melodie wracają do mnie najwspanialsze wspomnienia. "Adres w sercu", "Twój cały świat", "Nadzieję", "Deszcz", "Bierz mnie", "Wyznanie", "Wiarę", "Mój dom", "Sen" znam na pamięć. Z tymi późniejszymi piosenkami jest już trochę gorzej, ale też mogę się pochwalić paroma tytułami. "Parę chwil', "Walcz" "Nie ma niepotrzebnych", "Venus", "Nie pytaj" to też ogarniam ;-) Jak jeszcze uczyłam w liceum był taki czas, że przy omawianiu mitów zawsze moi uczniowie przy nawiązaniach i kontynuacjach słuchali piosenki "Ikar" :-)  Mam ich kilka płyt, które zawsze dodają mi energii, kiedy ich słucham. Nic więc dziwnego, że musiałam przeczytać na czym polega fenomen tego zespołu, który gra nieprzerwanie już od ponad trzydziestu lat. Książka, którą chciałam wam polecić odpowiada na to pytanie, ale również na wiele innych. Przede wszystkim jednak opisuje jak spełnia się marzenie kilku młodych chłopaków. Jak realizują swój plan, jakie mają wzloty i upadki, jak radzą sobie z życiem w trasie i wreszcie czy bardziej się przyjaźnią czy już mają siebie serdecznie dosyć ;-) Jeśli macie taki sam sentyment do tego zespołu jak ja, to ta książka powinna stać się dla was lekturą obowiązkową ;-) :-) Polecam :-) 


moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena zdjęć 5/5


Waldemar Buczkowski "Ira. Bo jest paru ludzi"
Wydawnictwo Agora
Warszawa 2018


 Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Agora :-) 



Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty