* pozamiatane *


"Marzy mi się, żeby ta książka sprawiła, że odmienisz trochę swój dom. Tak, żeby był lepszym miejscem. Lepszym przede wszystkim dla ciebie!"



Jeśli jesteście w ferworze przedświątecznych porządków i zaczynacie panikować, że nie zdążycie, albo co gorsza nie wiecie jak wszystko po kolei ogarnąć, ponieważ z powodu niewyjaśnionych okoliczności dopiero zaczynacie całe świąteczne przygotowania czas na "Pozamiatane" :-) To książka, która na pewno pomoże wam opanować przedświąteczny chaos, ale stanie się również przewodnikiem po świecie sprzątania, porządkowania i układania w domu wszystkiego tak, aby przez cały rok, a nie tylko w tym przedświątecznym gorącym okresie, był on przyjemnym miejscem, do którego chcecie wracać po ciężkim dniu w pracy. Ula Pedantula zdradza nam swój sekret. Okazuje się, że można mieć wszystko ... ładny, czysty i zadbany dom, czas dla najbliższych, moment tylko dla siebie i mnóstwo energii na pracę zawodową ... Jak to zrobić? "To proste: dobra organizacja, rozsądne podejście i podział obowiązków." Łato powiedzieć trudniej wykonać? Nic bardziej mylnego ;-) Czytając książkę Uli Pedantuli otrzymujemy gotowy plan działania :-) "Pozamiatane, czyli jak ogarnąć dom?" to bardzo ładnie wydany poradnik. Jego lektura to czysta przyjemność. Myślę, że znajdziecie w nim mnóstwo pomysłów i inspiracji do tego, w jaki sposób odmienić waszą domową przestrzeń. Dla mnie jego lektura była jak powiew świeżego powietrza ;-) Może dlatego, że ten poradnik trafił w moje ręce w bardzo ważnym dla mnie momencie. Przeprowadzka do nowego mieszkania to zawsze duże wyzwanie. Czytając "Pozamiatane" miałam wrażenie, że razem z Ulą Pedantulą organizuję sobie przestrzeń na nowo. To było bardzo miłe doświadczenie :-) Miałam wcześniej mnóstwo aranżacyjnych marzeń, które zresztą udało mi się zrealizować. "Pozamiatane" natomiast dodało mi siły i energii, żeby dopilnować wszystkich drobiazgów, które sprawiają, że nasz dom jest przytulniejszym miejscem. Myślę, że i wy znajdziecie w nim coś dla siebie :-) Polecam :-) 

PS Ten poradnik to także świetny pomysł na prezent dla każdej fanki Uli Pedantuli :-) 


moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 4/5



 "Pozamiatane, czyli jak ogarnąć dom"
Ula Pedantula 
Wydawnictwo Altenberg 
Warszawa 2018


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Altenberg :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty