* piątka na piątkę * gra planszowa dla dzieci


"Znajdź dwa takie same kafelki, pokaż za pomocą gestów wybrane zwierzę albo dopasuj zwierzęta do określonych grup (ssaki, ptaki, owady itd.) - to tylko niektóre możliwości!"





Nie wiem jak wy, ale my uwielbiamy gry planszowe. To jedna z naszych ulubionych form spędzania wspólnego czasu. Jesień sprzyja takim atrakcjom :-) Długie listopadowe wieczory są wręcz idealne na różnego rodzaju gry planszowe. Ratują nas one również zawsze wtedy, kiedy moja A. jest chora i musi przesiedzieć w domu kilka dni. Jak tylko leki zaczynają działać my zaczynamy czytać książki albo grać w rożne gry. Teraz siedzimy w domu już kolejny dzień i walczymy z paskudnym katarem oraz kaszlem i może dlatego właśnie dzisiaj chciałabym wam napisać kilka słów na temat odkrytej przez nas gry. Jest nią "Piątka na piątkę. Zwierzęta" :-) To idealna gra dla wszystkich małych miłośników zwierząt. Moja A. je uwielbia. Bardzo lubi książki, zagadki, kolorowanki i gry planszowe o zwierzętach. Nic więc dziwnego, że "Piątka na piątkę. Zwierzęta" to był u nas strzał w dziesiątkę :-) Zatem do dzieła :-) Tak jak my "odkryjcie niesamowity świat zwierząt!" :-) To niewielkie pudełko skrywa w sobie kilka gier. Jedna kostka, cztery kafelki specjalne i sześćdziesiąt katafalków o zwierzętach to tak niewiele i tak wiele. Ten zestaw bowiem daje możliwość zagrania aż w 5 rożnych gier. Każda ma inne zasady opisane oczywiście w instrukcji dołączonej do pudełka. Są to: Gra w pamięć, Bingo, Jakim zwierzęciem jestem?, Zgadnij, o czym myślę..., Ptak czy ssak? Moja A. najbardziej lubi grę w pamięć oraz zgadywanie jakim zwierzęciem jest poszczególny gracz. Dla mnie to świetne połączenie zabawy i nauki. Nasze dziecko wzbogaca zasób słownictwa, ćwiczy pamięć, spostrzegawczość, rozwija kreatywność, spędza z nami czas i świetnie się bawi. Myślę, że każdy czterolatek (gra dedykowana jest właśnie dzieciom w wieku 4+) znajdzie swoje ulubione warianty tej gry. To idealny prezent na nadchodzące mikołajki :-) Miłej zabawy :-) 

moja ocena gry 5/5
moja ocena grafiki 5/5



gra "Piątka na piątkę. Zwierzęta"
autor: Anna Sobich - Kamińska
ilustracje: Kamil Pruszyński
Wydanie I
Wydawnictwo Zielona Sowa
Warszawa 2018



 Za możliwość poznania gry dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty