* baśnie perrault *


"Niesamowita książka pełna pięknych ilustracji i niezapomnianych opowieści, które przeniosą dziecko w zaczarowany świat ponadczasowych baśni Charlesa Perrault."



Nie wiem jak to wygląda u was, ale my z moją A. mamy taki rytuał, że przed zaśnięciem czytamy kilka bajek. Nie zaśniemy zanim nie poczytamy :-) Bardzo mi zależało, żeby moja córcia kochała książki równie mocno jak ja i chyba mi się to udało ;-) Moja 4-latka ma już sprecyzowane gusta czytelnicze i nie każda książka ją zachwyci. Jest szczera i bezkompromisowa jeśli chodzi o ocenę konkretnej bajki. "Najpiękniejsze baśnie Perrault" zdały ten test śpiewająco. Przyznaję się, że ja po przeczytaniu finału "Śpiącej królewny" z matką ogrzycą pięknego królewicza trochę zamarłam, ale moja A. przeszła nad tym do porządku dziennego ;-)  Uwielbia "Knypsa z Czubkiem", "Kopciuszka", "Śmieszne życzenia", "Kota w butach" i "Oślą skórkę" :-) I tak od kilku tygodni co drugi dzień czytamy na dobranoc kilka baśni. Są ponadczasowe i uniwersalne.  Uzupełnione wspaniałymi ilustracjami tworzą niepowtarzalną całość i na pewno będą ozdobą każdej dziecięcej biblioteczki. Ciekawy format, bajeczne kolory, interesująca okładka, piękny kredowy papier sprawiają, że ta książka może być fantastycznym prezentem pod choinkę.  Polecam :-)


moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 4/5


"Najpiękniejsze baśnie Perrault"
opracowanie: Stefania Leonardi Hartley
przekład: Agata Byra
ilustracje: Katya Longhi, Fabiano Fiorin
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydani I
Warszawa 2018


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty