* kalendarzowo *


 Zapowiada się ciekawy rok spędzony w Krainie Czarów :-) :-) 




Przedstawiam wam wielką gratkę dla wszystkich miłośników "Alicji w Krainie Czarów" :-) Jeśli jesteście takimi samymi fanami historii stworzonej przez Lewisa Carolla jak ja, musicie nadchodzący rok spędzić z kalendarzem książkowym wydanym przez Wydawnictwo Zielona Sowa. Po pierwsze jest śliczny, a po drugie niebywale praktyczny. Fantastyczna szata graficzna, wspaniałe ilustracje, rewelacyjne kolory, fajny format, sporo miejsca na zapisywanie swoich notatek i mnóstwo cytatów z naszej ulubionej książki. Myślę, że nie trzeba was dłużej namawiać ;-) :-) Dodam jeszcze tylko, że bardzo dobrym rozwiązaniem, jak dla mnie oczywiście, jest cała strona na notatki przy każdym tygodniu i mnóstwo miejsca na własne zapiski na końcu kalendarza. To oczywiście tylko nieliczne pomysły, które znajdują się w tym terminarzu. Wszystkie te praktyczne udogodnienia są ozdobione przepięknymi ilustracjami :-) Za sprawą tego kalendarza przenosimy się w magiczny, kolorowy, bajkowy świat może zatem warto przynajmniej na rok przenieść się do Krainy Czarów ;-) :-) My z mężem będziemy rzucać monetą, żeby ustalić, które z nas będzie z niego korzystało :-) Oboje jesteśmy nim oczarowani. 


moja ocena kalendarza 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena szaty graficznej 5/5
moja ocena ilustracji 5/5



kalendarz książkowy 2019 Alicja w Krainie Czarów 
ilustracje: John Tenniel
redaktor prowadzący: Natalia Galuchowska 
dobór cytatów: Urszula Pitura
projekt graficzny i DTP: Marta Żurawska- Zaręba
Wydawnictwo Zielona Sowa
Warszawa 2018
Wydanie I



Za udostępnienie kalendarza dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-) 



Komentarze

mój instagram

Popularne posty