* healthy year by Ann *


Skuteczna i pozytywna motywacja na rok 2019 :-) 






"Otwórz się na zmiany i czuj się lepiej z każdym tygodniem. To wyjątkowy, niepowtarzalny rok Twojego życia. Przeżyj go jak najlepiej!" Takie słowa odnalazłam na okładce "Healthy Year by Ann" :-) Nie wiem czy przemawiają do was, ale do mnie przemówiły i skusiły żeby zaglądnąć do środka ;-) Tam odkryłam całe mnóstwo wspaniałości. Poza tym, że jest to oczywiście kalendarz, zresztą bardzo ładnie wydany, jest to także motywujący do zdrowego stylu życia poradnik i album z pięknymi zdjęciami w jednym :-) Znajdziemy w nim mnóstwo porad, wskazówek, wspierających zdań, ciekawych pomysłów, smacznych przepisów i wiele wiele więcej. Przegląda się go i czyta z dużą przyjemnością. Mam nadzieję, że z równie wielką będzie się z niego korzystało. Fajny układ i sporo miejsca na notatki już teraz zachęcają do zapisywania wszystkich ważnych informacji. Ja jestem gotowa na zmiany, a Ty? :-) Jeśli pragniesz odnaleźć wewnętrzną harmonię oraz życiową równowagę i chciałabyś pozbyć się złych nawyków, żeby nareszcie zacząć zdrowiej żyć ten motywujący kalendarz jest również dla Ciebie :-) Polecam :-) 


moja ocena kalendarza 5/5

moja ocena okładki 5/5
moja ocena zdjęć 5/5



Anna Lewandowska
"Healthy Year by Ann. W poszukiwaniu równowagi 2019"
Wydawnictwo Burda


Za kalendarz dziękuję Wydawnictwu Burda :-)



Komentarze

mój instagram

Popularne posty