* czujemisie *


"Czuła książka o codziennych uczuciach."


moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5



Nie wiem jak wy, ale my mamy ogromny sentyment do książeczek Agaty Królak. Jej "Różnimisie" i "Robimisie" zauroczyły nas totalnie :-) Nic więc dziwnego, że tak bardzo chciałyśmy poznać "Czujemisie" :-) Nasza czytelnicza intuicja nie zawiodła nas również i tym razem ;-) Najnowsza książka z misiowej serii jest rewelacyjna :-) Przez dobre dwa tygodnie czytałyśmy ją codziennie po parę razy :-) Krótkie, proste i odwołujące się do dziecięcego świata teksty oraz fantastyczne ilustracje sprawiają, że ta książeczka to perełka wśród bajek dla dzieci. Sam pomysł, żeby to misie opowiadały o swoich uczuciach jest strzałem w dziesiątkę. Moja A. natychmiast zaczęła dopytywać o jakim uczuciu dany miś mówi i w ten sposób w bardzo krótkim czasie poszerzyła swoje słownictwo i nauczyła się opisywać własne emocje. Jak dla mnie "Czujemisie" to pozycja obowiązkowa w każdej dziecięcej, domowej biblioteczce. Polecam :-)






autor: Agata Królak
tytuł: "Czujemisie"
Wydawnictwo Dwie Siostry
Wydanie I
Warszawa 2018


Za możliwość przeczytania książki dziękujemy Wydawnictwu Dwie Siostry :-) :-) 




Komentarze

mój instagram

Popularne posty