* zrób sobie komiks *


"Hej, to ja, Pik! A to jest Robi! Jesteś tam? Pochodzimy tajnej organizacji - Ministerstwa Komiksu! Nauczymy Cię, jak w łatwy sposób narysować swój komiks!"




Czy są wśród was osoby, które kochają komiksy od najmłodszych lat i teraz chciałaby tą miłością zarazić swoje dzieciaki?  Jeśli tak, mam dla was idealną propozycję :-)  Jest nią książka pod wdzięcznym i zachęcającym do działania tytułem "Zrób sobie komiks" :-) To interaktywna propozycja dla wszystkich tych, którzy kochają rysować i tworzyć własne opowieści. W tej książce przewodnikami, którzy nauczą nas jak zrobić własny komiks są trzej przesympatyczni bohaterowie :-) Bobik, Robi i Pik pewnego dnia postanowili opuścić mury Ministerstwa Komiksu i kreska po kresce oraz dymek po dymku wytłumaczyć wszystkich jak w prosty sposób stworzyć własny komiks :-) Warto do nich dołączyć i poznać wszystkie komiksowe sztuczki :-) Ta książka bawi i uczy :-) Jest wspaniałym pomysłem na leniwe popołudnie. Wystarczy przygotować ołówki, kredki oraz kubek gorącego kakao i zabrać się do pracy :-) Chwila relaksu gwarantowana :-) Dodatkowo przy tej wspaniałej zabawie nasze dzieci mogą między innymi poznać historię komiksu, zaznajomić się z charakterystycznym komiksowym językiem, dowiedzieć się jak stworzyć ciekawego komiksowego bohatera oraz jak rysować emocje :-) Na sam koniec pracy czeka je nagroda - dyplom wystawiony przez Ministerstwo Komiksu ;-) :-) Jednym słowem super zabawa gwarantowana :-) Polecam :-) 



moja ocena książki 4/4
moja ocena okładki 4/5
moja ocena ilustracji 4/5


autor: Piotr Kasiński, Robert Trojanowski
tytuł: "Zrób sobie komiks"
Wydawnictwo Znak Emotikon 
Kraków 2018


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Znak Emotikon :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty