* Misia i jej mali pacjenci. Wyjazd na Mazury *


"Poznaj Misię, sympatyczną siedmiolatkę, która prowadzi klinikę weterynaryjną. [...]"




Wróciła do nas nasza ukochana Misia :-) Myślę, że nie muszę jej wam przedstawiać ;-) Ta urocza, rudowłosa, pogodna siedmiolatka podbiła serce niejednego dzieciaka. Ja i moja A. ją uwielbiamy, co zresztą podkreślamy przy każdej możliwej okazji :-) Tym razem Misia wyjeżdża na wakacje, spędza je u swoich dziadków na Mazurach. Ta sielankowa, spokojna i malownicza okolica sprawia, że Misia jest zachwycona wyjazdem. Poznaje nowych przyjaciół, wypoczywa, ale również ma wiele przygód. Bardzo szybko okazuje się bowiem, że niezwykłe zdolności Misi potrzebne są również tam. Na jednej z wycieczek kajakowych spotyka chorego bobra, na spacerze ratuje z opresji jelenia, a po gwałtownej burzy Popik znajduje bardzo poszkodowanego małego bociana. Czy wszystkim tym zwierzętom uda się jej pomóc? Musicie doczytać sami ;-) :-) Te wyjątkowe, pełne ciepła opowiadania staną się fantastyczną lekturą na wakacyjne wyprawy. Misia po raz kolejny wykaże się dużą cierpliwością, odwagą i empatią. Polecam :-)


 moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5
 

autor: Aniela Cholewińska - Szkolik
tytuł: "Misia i jej mali pacjenci. Wyjazd na Mazury"
ilustracje: Agnieszka Filipowska 
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydani I
Warszawa 2018


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) 




Komentarze

mój instagram

Popularne posty