I że ci nie odpuszczę - zwiastun PL



Nie ma to jak wyjście do kina :-) Człowiek od razu może się zresetować oraz zapomnieć o małych i dużych problemach. Ja tym razem wybrałam się do swojego ulubionego kina na komedię romantyczną. Potrzebowałam filmu lekkiego i przyjemnego. Okazało się, że film wybrany przez przypadek był strzałem w dziesiątkę. Oczywiście zakończył się przewidywalnym happy endem, ale po drodze miał kilka nieoczekiwanych zwrotów akcji ;-) Sympatyczni aktorzy, wartka akcja, wpadająca w ucho muzyka i zgrabny scenariusz. Do tego dobry humor i fajny pomysł na całość. Pojawiło się w tym filmie kilka naprawdę śmiesznych scen, które urzekły całą widownię. Było też niezwykle wzruszająco, nawet musiałam wyciągnąć chusteczkę. Jednym słowem jeśli ktoś lubi komedie romantyczne powinien wybrać się do kina na "I że ci nie odpuszczę" :-) Jestem ciekawa waszych wrażeń :-) A może już ktoś oglądał ten film? 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty