* literki *










"Testowane na dzieciach" ;-) :-) 



Mała Akademia - Literki potwierdza moje przekonanie, że gry, puzzle i układanki wydane przez Wydawnictwo CzuCzu to zawsze świetny wybór. Moja A. pokochała układanie literek od pierwszego wejrzenia :-) Była to dla niej wspaniała atrakcja i fantastyczna nauka. Rozwijała pamięć, wzbogacała zasób słownictwa, ćwiczyła rączki, no i oczywiście poznawała alfabet. Bardzo szybko zapamiętała poszczególne literki i bardzo, ale to bardzo bawiło ją wyszukiwanie pasujących elementów. Do zaproponowanych słów na daną literkę błyskawicznie podawał inne. Do tej zabawy angażowała mnie, swojego tatę, babcie, ciocie ... jednym słowem wszystkich :-) Myślę, że to wspaniała propozycja dla wszystkich dzieciaków 3 + Polecam jako mam i neurolgopeda :-) 

moja ocena gry/układanki 5/5
moja ocena grafiki 5/5










Tytuł: CzuCzu Mała Akademia Literki
Wydawnictwo: Bright Junior Media
Seria: MAŁA AKADEMIA
ISBN: 9788364039621
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Oprawa: Kartonowa
wiek: 3+


Komentarze

mój instagram

Popularne posty