* lato Stiny *


"Stina spędza lato u dziadka na wyspie. Łowią razem ryby, a Stina zbiera patyki, piórka i inne ciekawe rzeczy, które morze wyrzuciło na brzeg. czasem wokół wyspy szaleje sztorm, a wtedy dobrze, że w pobliżu jest dziadek." 




 Znacie już Stinę? My poznałyśmy ją niedawno i od razu bardzo polubiłyśmy :-) Ta przeurocza kilkulatka skradła nasze serca :-) Był taki moment, że opowiadania z jej przygodami czytałam mojej A. codziennie :-) Są one niezwykle pomysłowe i pouczające. Do tego ozdobione bajecznymi ilustracjami. Na pewno spodobają się każdemu dziecku. Czytanie tej książki to czysta przyjemność. Cieszę się, że moja A. zyskała kolejną ukochaną bohaterkę :-) Stina to bardzo mądra, odważna, pomysłowa i rezolutna dziewczynka. Całe lato spędza nad morzem u swojego ukochanego dziadka. Pomaga mu, poznaje jego przyjaciela, wsłuchuje się w pełne przygód opowieści i odkrywa swoją wielką pasję :-) Jest nią zbieranie różnych rzeczy, które morze wyrzuciło na brzeg. W swojej kolekcji ma coraz więcej skarbów :-) Chcąc zdobyć kolejne próbuje nawet w pojedynkę zmierzyć się ze sztorem ... Dobrze, że dziadek był jednak w pobliżu ... Jeśli jeszcze nie znacie tej książki zachęcam was do lektury :-) 


moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5





autor: Lena Anderson 
tytuł: "Lato Stiny"
tytuł oryginału: "Stinas sommar"
przekład: Agnieszka Stróżyk
Wydawnictwo Zakamarki 





Komentarze

mój instagram

Popularne posty