* w oczekiwaniu na dziecko *


"Tej książce ufają miliony rodziców na całym świecie"


Najnowsze, zmienione, poszerzone wydanie :-)




Kiedy byłam w ciąży z moją A. wcześniejsze wydanie tego poradnika było jedną z najważniejszych książek, do których zaglądałam, żeby się czegoś dowiedzieć o swoim nowym stanie :-) Pożyczyła mi ją moja siostra mówiąc, że znajdę w niej wszystko. Nie myliła się ten poradnik stanowił dla mnie nieocenione źródło informacji. Bardzo rzetelnie i skrupulatnie napisany, opisywał przystępnym językiem wszystko, co mogło mnie, przyszłą mamę, zastanawiać, zadziwiać lub niepokoić. Czytając to najnowsze wydanie powróciły do mnie wszystkie wspomnienia i emocje. Te cudowne, wspaniałe, szczęśliwe, ale również te budzące lęk i strach. Pamiętam jednak, że ten niepokój malał, kiedy wyszukałam w tym poradniku odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania. Był dla mnie drogowskazem, źródłem praktycznych porad i fachowej wiedzy. Mogłam znaleźć w nim m.in informacje dotyczące przebiegu ciąży, badań, które powinnam wykonać, diety ciążowej, przebiegu już samego porodu i połogu, ale także wszystkich niepojących objawów przy ciąży zagrożonej [a taką właśnie miałam]. Było w nim wszystko, co mogło mnie i mojego Męża zastanawiać lub nurtować. Ten poradnik w tych najtrudniejszych dla nas chwilach dodawał nam otuchy. Bardzo byłam ciekawa tego najnowszego wydania. Zastanawiałam się czy znajdę w nim to wszystko, co w tym wcześniejszym. Okazało się, że to VIII wydanie "W oczekiwaniu na dziecko" jest poszerzoną i o wiele bardziej nowoczesną wersją tego poradnika, który już znam. Poza tymi informacjami, które były w nim już opisane pojawiły się po prostu jeszcze dodatkowe zagadnienia, które mogą we współczesnym świecie nurtować przyszłych rodziców. Są w nim m.in opisane badania prenatalne, in vitro oraz zagadnienia dotyczące pracy zawodowej i podróżowania w czasie ciąży. Fajnym pomysłem są również ramki zatytułowane "Dla ojców", w których przyszli tatusiowie mogą doczytać to i owo ;-) Podsumowując "W oczekiwaniu na dziecko" było i chyba zawsze będzie jednym z najlepszych poradników przyszłych rodziców. Polecam go z całego serca.




"Ten bestsellerowy poradnik to absolutne must have wszystkich przyszłych rodziców - książka pełna praktycznych porad, łatwych wskazówek oraz słów otuchy!"



moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 4/5
moja ocena ilustracji 4/5



autor: Heidi Murkoff z Sharon Mazel
tytuł: "W oczekiwaniu na dziecko"
tytuł oryginału: "What to Expect When You're Expecting (5th Edition)
tłumaczenie: Magdalena Hermanowska
Dom Wydawniczy Rebis
Wydanie VIII zmienione ( w nowym tłumaczeniu)
Poznań 2018


Za książkę dziękuję Wydawnictwu Rebis :-)



Komentarze

mój instagram

Popularne posty